Hej skønne iværksættere Jeg har gjort en lidt mærkelig observation og håber, at I måske kan forklare mig lidt om det. Mine kontakter i forretningen, er jeg meget engagerede i over mail og det er gået op for mig, at mange af dem ikke bruger deres rigtige navn. For eksempel kan afsenderen af mailen inden jeg åbner den, stå til ''Knud Hansen'' og når jeg åbner mailen står der ''MVH Hans Knudsen'' - det er selvfølgelig eet opdigtet eksempel, men det Er det, jeg ser. I nogle tilfælde kan det være at afsender før jeg åbner er ''Irene Saks'' og underskriver sig sidst i mailen med ''Julie Novice''. Jeg er klar over, at nogle firmaer opererer med et fast navn til kontakt, men det kan da ikke være Alle - eller har jeg misforstået noget? Og hvorfor egentlig? Tja, det er bare en tanke - og jeg tænkte, at hvis der er noget, jeg har misset totalt med den idé, må det være jer, der kan fortælle mig det. Skøn dag, til jer alle. |
Det er meget normalt i Asien, at man har et lokalt navn, såvel som et "internationalt navn".