Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange bruger IKKE deres rigtige navn? Forvirring.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne iværksættere

Jeg har gjort en lidt mærkelig observation og håber, at I måske kan forklare mig lidt om det.

Mine kontakter i forretningen, er jeg meget engagerede i over mail og det er gået op for mig, at mange af dem ikke bruger deres rigtige navn. For eksempel kan afsenderen af mailen inden jeg åbner den, stå til ''Knud Hansen'' og når jeg åbner mailen står der ''MVH Hans Knudsen'' - det er selvfølgelig eet opdigtet eksempel, men det Er det, jeg ser.

I nogle tilfælde kan det være at afsender før jeg åbner er ''Irene Saks'' og underskriver sig sidst i mailen med ''Julie Novice''.

Jeg er klar over, at nogle firmaer opererer med et fast navn til kontakt, men det kan da ikke være Alle - eller har jeg misforstået noget? Og hvorfor egentlig?

Tja, det er bare en tanke - og jeg tænkte, at hvis der er noget, jeg har misset totalt med den idé, må det være jer, der kan fortælle mig det.

Skøn dag, til jer alle.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:36

Det er meget normalt i Asien, at man har et lokalt navn, såvel som et "internationalt navn".

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:22

Ja i Asien er det jo helt normalt med et internationalt navn som ikke har med deres ex kinesiske navn at gøre - ofte amerikansk inspireret - men hvis det er i DK, så kan forklaringen jo være, at en virksomhed måske kun har nogle få mail adresse, som flere medarbejdere så benytter.

Ex chefen hedder Knud Hansen - og hans medarbejder Hans Knudsen svarer dig fra hans mailbox?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Eller virke større end man er i virkeligheden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)