Syntes at det er en fin side til at informere omkring 3D Printere. Men evt find et sted hvor i kan få noget affiliate med en shop som sælger 3D Printer, eller lignende services. Dernæst oversæt hele siden til Dansk. Da jeg syntes det ligner rigtigt meget en blog som kun lavet for adsense lige pt, med en gennemgående blanding af dansk og engelsk sprog.
|
Mikael christiansen:det er spændene følge hvad der sker med 3D printer og hvad man kan lave i fremtiden
social medier perfekt til sådan en side så få google plus og twitter også på siden
om jer siden mangler der hvem er forfatter bag siden og hvad skal sidens løbende udvikler være skal der komme meget mere på siden eller hvad vil du det kan du skrive på en om jer side og formål , vis man ved sker løbende noget er man mere motiveret til følge din blogs .
husk en feed logo på siden så er det lettere at abonner på bloggen http://3dprintermaskine.dk/feed/
Der er nu blevet lavet en Facebook-side for siden.
Ved ikke om en "Bag om" side ville være en fordel. Jeg ved i princippet ikke ret meget om teknologien bag, men synes bare det er et meget interessant emne, tror det kan skræmme folk væk hvis jeg skriver det.. Og jeg vil ikke lyve. Med tiden, hvor jeg bliver klogere, kan det være jeg tilføjer sådan en side.
Feed logo er kommet på i Header.