Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside til bil og/eller bådforhandler el. lign. tilbydes til spotpris - levering indenfor 24 timer!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Fornylig fik jeg en bestilling på en ny hjemmeside fra en kunde. Efter udarbejdelsen - men inden idriftsættelsen - viste det sig hurtigt, at jeg var blevet forsøgt svindlet og at kunden aldrig havde tænkt sig at betale for udarbejdelsen. Det er hvad det er, og man lærer heldigvis et og andet, når den slags sker - sådan er livet :)

Men da jeg nu alligevel har lavet hjemmesiden, kan jeg jo lige så godt tilbyde den til Aminoerne til spotpris!

Hjemmesiden er lavet og beregnet til salgspræsentation af biler (og både), og passer derfor perfekt til en mindre bilforhandler. Siden er bygget i nyeste Joomla CMS ver. 2.5, så man let selv kan indtaste, vedligeholde og udvide alt indhold efter introduktion til Joomla, som naturligvis medfølger i prisen.

Prisen for Amino's brugere, er sølle kr. 2.500,- ex. moms og med i prisen er installation af hjemmesiden på dit webhotel.

Bemærk - webhotel & domæne er IKKE inkluderet i prisen, men hvis der er behov for det, kan jeg sagtens tilbyde webhotel også!
Hvis du selv skal ud og skaffe webhotel til denne hjemmeside, så skal du bestille et hotel baseret på PHP 5 samt MySQL 5, hvilket de fleste Linux baserede hoteller tilbyder.

Udover implementering af dit eget logo samt ændring af kontaktformular m.m., så leveres hjemmesiden som den står i dag, til denne pris. Ønskes ændringer af design/indhold/struktur ifht. hvordan siden er bygget, så finder vi en fornuftig pris på det.

Da hjemmesiden jo allerede er bygget, kan den (efter betaling) leveres på under 24 timer, så du kommer hurtigt i gang!

Du kan se hjemmesiden på adressen http://design.2ndlevel.dk/auto

Er du interesseret, så send mig en PM. Hjemmesiden sælges kun én gang, og det er først til mølle :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)