Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

overvejer start af web-shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg overvejer at starte en webshop med salg af lejetøj plus brætspil og senere hen måske åben en butik dog har jeg tænk når det kommer op og kører og få noget leje af hoppebåre til udlejning er det let at starte en forretning op har pengene ca 50000 kr til starte af hjemmeside og køb af ting skal ikke bruge lager da jeg et kælderrum jeg kan bruge til at pakke og opbevaring af ting men hvilken ting skal man overveje før man springer ud i det har et arbejde ved siden af

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:08

Du kunne gøre følgende:

Lav en miniforretningsplan til dig selv, så du har overblik over økonomi og samtidig har en "køreplan" til dig selv. Det behøver ikke være en stor forkromet plan - blot et par sider, det kan hjælpe dig i at holde dig selv til planen.

Lav gode leverandøraftaler - sørg for du har dine leverandører på plads. Arbejd evt. med drop-shipping, hvis det er muligt. Så binder du mindre kapital i dit varelager.

Sørg for at have et økonomisystem til den daglige bogføring - mange iværksættere kommer bagud på det område - og mister overblik over økonomien.

Find en leverandør af din webshop, som ikke kun hjælper dig med din shop, men også kan bruges som sparringspartner i den daglige drift af shoppen.

Og ikke mindst: Sørg for at have fokus - lad være med at kaste dig ud i 100 ting på en gang. Få din koncept klar fra start og hold dig til det.

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:42

hej tak for dit indlæg har skam et sted jeg vil søge hen med tingene og det jo langt væk det kommer fra og drop-shipping hvad mener du med det?? økonomi og alt det med moms har jeg min stedfar til at lærer mig da han siddder med sådan noget til dagligt og har gjort det i nogen år så der spare jeg nogen penge i starten men spørgsmål er om det er en umuligt ting at starte med da jeg ved god billigt lejetøj til børn er folk vilde med

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 09:38

Hej Olsen.

For at svare hurtigt på dit spørgsmål, du har 50.000 Kr. Det rækker nok ikke langt hvis du vil have lager.

10.000 er ca. til webshop.

Skal du markedsføre dig og køre adwords på et begynder niveau, så er 5-10.000 et godt budget til en starte.

Skal du købe lager hjem fra kina med legetøj, så koster fragten med alt for at få en 20 fods container hjem ca. 15.000.

Så skal du have købt en masse legetøj og have smidt i den tomme container, det kan jo koster alt fra 10 - 100.000 afhængig af udvalg og antal.

Med dropshipping betaler du ingenting for lager eller produkter, der har du alt samlet hos 1 grossist der har et kæmpe lager (Skal helst være indenfor EU, det nemmest) Alle deres varer må du ligge billeder af på din webshop med priser, når så du sælger 1 varer så bestiller du det hos din grossist, som pakker og sender det til din kunde. 

Håber det kunne hjælpe dig lidt :) Du beskriver meget snævert hvad du søger og er i tvivl om.

Skal du bruge en til at lave dig en lækker professional webshop, så skal du være velkommen til at kontakte mig :) 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)