Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer søges til CPHBusiness projekt: "Honey It´s Un-bee-lievable"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg studerer AP Program in Service, Hospitality and Tourism Management på CPHBusiness i Valby og vi har i forbindelse med EventManagement fag, fået til opgave at arrangere en Høstfestival. Derfor kontakter Jeg dig, i håb om at du/I vil hjælpe os med et sponsorat.

Vores projekt hedder: Honey, It´s un-bee-lievable

Vi har fået en meget stram tidsplan og Høstfestivalen vil blive afholdt Torsdag den 27/9-2012 på Hotel- og Restaurantskolen/CPHBusiness i Valby og er for samtlige elever på skolen. Så her vil være landets kommende Kokke, Tjenere, Caterer, Chocolatier, Sommelier, Eventmanagere, Servicemanagere etc tilstede.

www.cphbusiness.dk

Vi har skaffet to Sponsorer indtil videre: Biavler (Marianne Andersen), som vil komme med diverse udstyr og vise hvordan honning bliver til etc. Hun vil desuden medbringe smagsprøver til publikum. Vi har desuden www.biavl.dk, som vil leverer brochurer med honningopskrifter, t-shirts og forklæder

Vi mangler:
*Honningbolcher
*Bivokslys
*Til at lave diverse smagsprøver: 30 æg, 3 kg mel, 2 kg sukker, 3 ltr mælk, 4 kg citroner, 300 stk tandstikker og 300 stk plastik shotglas
Gavekort til vinder af konkurrence 
* Honningkager
* Bikostumer
* Honningkurv med diverse honningprodukter til vinder af konkurrence

* Evt andet som har relevans for Bi/Honning projektet
* Mulighed for printe projekt, banner, flyers etc

Vi kan tilbyde Jer reklameplads på vores flyers og Jeres Logo vil blive hængt op bag vores stand, til selve Høstfestivallen. Desuden vil I blive nævnt i vores projektrapport og ved vores fremvisning.

Jeg ser frem til at høre fra Jer

Med venlig hilsen

Karina Ronæs Dreyer
karina-dreyer@hotmail.com eller mobil: 20721448

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)