Jeg søger noget feedback, på mit smykkefirma Stokholm Jewelry. Altså jeg søger ikke feedback på min webshop endnu, men altså feedback på selve mit firma. Hvad synes du om mit firma? Er der noget du synes der skal ændres? Altså bare generelt feedback på mit brand.
Du kan besøge min hjemmeside, for at få lidt mere information, om mit brand.
alle de undersider jeg tjekket var der sådan set ikke indhold på , designet det er svært at sig noget om om det passer derved til de produkter der kommer en gang i fremtiden .
social medie der er det en seo fordel med google plus på siden
vis haves cvr nummer ville jeg sætte det på kontakt siden og i fodnoten hele siden igennem det styrker sidens troværdighed .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
alle de undersider jeg tjekket var der sådan set ikke indhold på , designet det er svært at sig noget om om det passer derved til de produkter der kommer en gang i fremtiden .
social medie der er det en seo fordel med google plus på siden
vis haves cvr nummer ville jeg sætte det på kontakt siden og i fodnoten hele siden igennem det styrker sidens troværdighed .
Mange tak for din feedback Michael.
Hvis mangler stadig at få lagt vores produkter på siden, det er derfor undersiderne er tomme lige pt.
Jeg vil prøve at få Google Plus på siden.
Der skal nok komme CVR nummer i fodnoten, engang når vi bliver momsregistreret.
Det er meget svært at kommentere på dit brand, da jeg personligt ikke mener at I er langt nok i forløbet til at der er meget "brand" over det endnu.
Hvis du taler om jeres fremgangsmåde og mærkesager, så synes jeg, ud fra jeres "om os" side, at I meget simpelt ikke formår at hoppe ud fra mængden og skabe en unik kant omkring jeres mærke. Arbejd lidt videre med idéen omkring at skille jer ud - og nichespecificere jeres brand.
Det store spørgsmål er... Er det et firma...? for der er ikke andet end tomme bogstaver på en hjemmeside uden indhold...
At lave feedback på dit firma er nogenlunde lige så relevant som at lave en hastighedstest af en Porsche 929 uden motor... eller sæder... eller dæk for den sags skyld.
Sorry men det er sgu lidt tyndt...
Køb nogle varer, læg dem på din shop, sælg noget og spørg igen om 6 måneder.
Men du har en pæn side... fint design.
Bare min mening.
Jimmie Østergaard Reklame og Markedsførings strateg
Patrick: Hvad mener du at der kunne gøres bedre ved om os teksten.
Hej igen Frederik,
Altså for mig ser det ud til at du fortæller om den gode service du giver dine kunder, og ikke selve smykkerne. Hvad er det som gør dine smykker unikke? Er det nogle bestemte smykker I laver? Hvorfor er lige præcis jeres smykker de bedste ? Er smykkerne eksklusive eller billige? Hvem går med smykkerne?
Alt i alt er der mange spørgsmål man ikke får svar på. Som udgangspunkt ville en god øvelse for dig nok være, at lave et persona / en falsk person, som bruger lige præcist dine smykker. Hvad er det for en personlighed, personlige egenskaber, fagområder, indtægter, idoler mv? Hvilken stil har personen - og dermed hvilken stil skal smykkerne komplimentere? Og hvorfor skal personen vælge at købe smykkerne fra dig.
Lad nu vær med at lave den dumme fejl at sige at din målgruppe er "alle". Udvælg et segment og hvis det er et must, så udvid når du har opnået succes.
Jeg synes også det er svært at give råd før man ser kollektioner o.l. men umiddelbart må du ha et formål med Buddafiguren og hovedet. Den er FLOT, men hvorfor spørger jeg lige ud i luften - har den sammenhæng med smykketypen, er det noget asiatisk med jade og andet man skal forvente sig eller?
Den umiddelbare sammenhæng til smykker, ud over asiatiske med jade o.l. ser jeg ikke, og heller ikke til navnet Stokholm, som jeg nok er klar over ikke har noget med Sverige at gøre, men bare sådan i almindelighed, jeg finder ikke helt sammenhænget.
Jeg synes det er flot men den må ikke efterlade et første indtryk af jadesmykker og røgelsespinde. Lad os se når du har lidt mere på siderne, men al held og lykke med det herfra