Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fødselsdagstilbud på WordPress-hjemmesider og tekstforfatning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med NuvoMedia’s et-års-fødselsdag, har jeg valgt at sammenfatte et fortrinligt tilbud til jer, kære Amino’er. Jeg har valgt udelukkende at fokuserer på WordPress-hjemmesider og tekstforfatning (primært SEO-artikler) i dette tilbud.

Jeg har længe arbejdet med WordPress og finder det et fortrinligt, komplekst og brugervenligt system, der kan benyttes til ethvert formål. Jeg kan derfor bygge hjemmeside, der er tiltænkt både affiliate, virksomhedspræsentation, e-handel og så videre.

Jeg har ligeledes også altid været begejstret for at udtrykke mig skriftligt, og jeg har desuden også en interesse for søgemaskineoptimering, hvorfor det falder mig naturligt ind at forfatte SEO-artikler, der kan anvendes til linkbuilding såvel som egne sider.

Priser for WordPress-hjemmesider:

Startprisen er eminent lav, men derfor skal du bestemt ikke tvivle på kvaliteten af det færdige arbejde. Startprisen for en WordPress-hjemmeside lyder på 2000 kroner ekskl. moms, men denne justeres alt efter opgavens kompleksitet og omfang.

Priser for tekstforfatning:

Prisen for tekstforfatning er også yderst lav; kun 15 øre pr. ord. Grundet den i forvejen lave pris, så er denne fast og kan ikke forhandles. Dog foretages dog undtagelser ved større bestillinger, hvor der kan aftales en form for mængderabat.

Referencer:

MobilTjek.dk | Tekstforfatning.

Sikkerhedseksperten | Tekstforfatning.

1707 Street Fashion | WordPress-hjemmeside (e-handel).

Haderslev Kommune | WordPress-hjemmeside.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)