Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideator med bred erhvervserfaring søger nye karrieremæssige udfordringer!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop hjemvendt fra Mexico City, hvor jeg har haft mit eget lille firma som personlig fitness træner. Jeg er nu hjemvendt og er igang med at starte firmaet op her i København, som bl.a. betyder jeg er ved at lave træningsvideoer, indgået et samarbejde med en bryllupsarrangør, hvor jeg hjælper brudepar i form inden til den store dag. Ud over det er jeg sammen med 3 andre igang med at udvikle en App indenfor direct marketing, hvor virksomheder i højere grad kan nå ud til deres målgruppe plus andre småprojekter. 

Energien bobler og jeg elsker nye udfordringer og derfor søger jeg også et mere permanent job, hvor jeg kan bruge min uddannelse og erhvervsmæssige baggrund indenfor konceptudvikling og projektledelse. Dog er det min erfaring at disse jobs typisk bliver besat igennem netværk og derfor smider jeg nu mig selv op her pa Amino og ville være dybt taknemlig, hvis nogen af alle jer kreative og dygtige mennesker derude har ideer og forslag til virksomheder, projekter eller lign som kunne være interessant at kontakte. 

Se mere om min uddannelse og erhvervsmæssige baggrund på Linkedin:

http://mx.linkedin.com/pub/camilla-gad-krogsgaard/21/34/902

Med venlig hilsen,

Camilla

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)