Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 Unge iværksættere søger 'time donationer'

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino. Jeg har ikke været her i et stykke tid da jeg har haft travlt med skole osv. Men nu er jeg tilbage! 

Denne gang har jeg faktisk godt nyt med på mine vegne. Jeg er gået sammen med en af mine rigtig gode venner & min far om at starte firma.

Min ven (17 år) er ved at studere erhvervsøkonimi. 

Min far (37 år) har været selvstændig restauratør i 6 år, så hos ham har vi styr på det med moms osv osv.

Selv (17 år) er jeg igang med data -og kommunikationsuddannelsen.

Jeg har brændt efter det i en del år nu, og nu er det så endelig ved at blive til virkelighed. Det hele går ganske enkelt ud på at starte webshop op.

Det vi skal sælge er Apple tilbehør. Vi ved der er MANGE konkurrenter på internettet, men vi KAN og vi VIL slå dem. Både på priser, men vi lægger størst vægt på udseendet af webshoppen. Mange af konkurrenternes sider forvirrende, og slet ikke til at finde rundt i.. Eller, de kunne ihvertfald godt laves mere overskuelige. :-)

Grunden til jeg skriver dette indlæg er at jeg kun har lidt erfaring indenfor opbygning af webshops. Jeg har valgt at køre det hele i Wordpress da det er dejligt overskueligt, og med alle de plugins der er tilgængelige, så er det bestemt muligt at få en fornuftig webshop op at køre. Men men men..

Der er jo ting jeg ikke kan finde ud af.. Derfor ville vi høre om der var nogen aminoer der ville donere noget hjælp. Bare så lidt som 5 minutter vil vi sætte stor pris på. Vi har ikke pengene til at gå ud og betale en formue til alle mulige firmaer for at hjælpe med webshoppen.

Vi vil hellere give det hele et forsøg end at droppe alt fordi der måske er en chance for at det hele går skidt. Tænk nu hvis vi får success. :-)

Jeg har lavet en liste over hvad vi mangler på siden:

Et ordentligt log-in system til kunderne. (Vi har allerede et, men det kan godt skiftes ud, eller i det mindste blive forbedret)

Opsætning af kreditkort teminal.

Tilpasning af templatet på shoppen.

Tilpasning af indkøbskurv mm.

Der skal nok være lidt mere der skal ordnes, men det ved jeg ikke i skrivende stund..

Så hele planen med indlægget er:

Jeg skriver en liste med ting vi virkelig mangler hjælp til at få ordnet, og så hvis vi har nogen gavmilde og flinke Aminoer der har lidt tid til overs i fritiden, så kan i jo skrive herunder. :-) Alt hjælp vil vi være meget taknemmelige for! 

Mvh Mikkel, Philip & Dennis.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)