Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback til mit nye projekt TrackMail

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du det, at du har sendt en mail, men at du aldrig får svar? Det har jeg hvertfald oplevet. Og så står man i den situation, at man ikke ved om mailen man har sendt var til en forkert adresse, om den er endt i spam, eller at den faktisk er blevet set, men ikke besvaret.

Derfor kom jeg på idéen til TrackMail (indtil nu et hobby projekt)
I al sin enkelhed opretter man sig en bruger, hvorefter man tilføjer en e-mail adresse som man ønsker at benytte (altså ens egen mail). Når man så ønsker at sende en mail, som du gerne vil Tracke, sender du en mail fra siden af - modtageren vil modtage en helt alm. mail, som ser helt normal ud. Så snart at modtageren har åbnet mailen, kan det ses i oversigten på hjemmesiden. Således er man informeret.

Jeg vil meget gerne høre hvad I synes om det - ris/ros.
Prøv det endeligt, det hele skulle gerne virke - oplever du fejl, så meld mere en gerne tilbage ;) 

www.mail.gixmo.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:49

mangler noget info på siden hvem er det bag siden i får jo mail ind på jeres side så sikkerheden for mig , der kigges ikke mail , for man kender jo ikke jer

kontakt info adresse telefon nummer og gerne cvr nummer vis haves et , det vil styrke sidens troværdighed

social medier google plus og facebook er utrolige gode at have på en side.

kontaktsiden få også der en kontaktformular derved lettere at kontakte jer. 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 18:55

Mht. til sikkerheden giver jeg dig et - jeg kunne jo sagtens skrive hvem der står bag siden, men det vil jo blot give læsere mit navn, som ikke er med til at styrke troværdigheden. Med telefonnr også, vil det sikkert hjælpe - om det er nok er jeg ikke helt sikker på ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00

Jonathan:

Mht. til sikkerheden giver jeg dig et - jeg kunne jo sagtens skrive hvem der står bag siden, men det vil jo blot give læsere mit navn, som ikke er med til at styrke troværdigheden. Med telefonnr også, vil det sikkert hjælpe - om det er nok er jeg ikke helt sikker på ;)

så det vil sige , du ikke vil sige hvem der er bag siden , der vil helt sikkert falde nogle bruger fra at man ikke ved hvem der bag siden, du skal tænke på du er hel ny du er ikke google eller en jubii mail der ved man lidt om dem , du kan jo sådan set være hvem som helst og server stopper måske om 14 dage , du ved jo nok der er ingen der kender den bag konceptet lige som de andre service som man kender lidt mere bag

derved hvorfor skulle jeg give dig mine mail oplysning , når jeg ikke engang kan se noget inden på siden hvem er person bag siden

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 19:11

Du misforstod mit indlæg før :) jeg har skrevet mit navn, telefonnr og et billede af mig selv + lidt info om mig - det jeg mente med mit indlæg var at det sikkert ville hjælpe, men ikke nok :) jeg skal have fundet frem til flere ting jeg kan gøre, for at gøre min troværdighed bedre, og der vil helt sikkert et CVR nr hjælpe :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:35

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige til det!? Synes, at designet er lidt primitivt. Skal du bruge et forstørrelsesglas over sidens navn, giver det i mine øjne ikke rigtigt mening medmindre, at forstørrelsesglasset "dækker"/omkrandser hele navnet.

Kort sagt, så synes jeg godt, at du kunne kræse meget mere for designet/layoutet!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:41

Jonathan:

Du misforstod mit indlæg før :) jeg har skrevet mit navn, telefonnr og et billede af mig selv + lidt info om mig - det jeg mente med mit indlæg var at det sikkert ville hjælpe, men ikke nok :) jeg skal have fundet frem til flere ting jeg kan gøre, for at gøre min troværdighed bedre, og der vil helt sikkert et CVR nr hjælpe :)

det med sikkerhed cvr nummer man ser mange gratis tjenester lukke ned hurtigt , derved ikke afgørende cvr nummer men mere man er en blivende mail , hvordan lige man stiller den sikkerhed er jeg ikke sikker på , men du er jo nystartet og skal overbevise at din mail bliver her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)