Jeg er netop begyndt at kigge på CVR-registering af min virksomhed samt regnskabsføring. I den forbindelse har jeg valg e-conomic som regnskabsprogram og har roddet lidt med dette de seneste par timer. Jeg er så kommet til den beslutning at jeg må have noget hjælp, da jeg har ladet mig fortælle at det kan være 'farligt' at tage hånd om det alene.
Jeg er 17 år og har haft min virksomhed i 4 år (primært som hobby projekt) men det er dog gået hen og blevet mere seriøst med tiden. Jeg søger derfor professionel hjælp i form af fx revisor, som ville have mulighed for at mødes (i København) for at sætte mig i gang med E-conomic/moms/etc.
Det vil i hvert fald være mit umiddelbare bud på at komme godt i gang. Hvis der findes der andre forslag - fx i form af kurser, artikler el.l. - tager jeg gerne i mod disse. Jeg er som sagt meget uerfaren på området.
Hej Mathias, Hvis du smider mig en privatbesked, med din mail, kan jeg sende dig en lille guide,som jeg har liggende, med div. Info om især skat moms og regnskab, som kan være godt at vide når man starter selv. Mvh. Christian
Hvad giver det helt præcist? Kan du komme med noget mere specifikt jeg kan få indsigt I, for ovenstående tilbud, eller stiller jeg for mange spørgsmål nu?
Hvordan står det til rent geografisk? Operer du i Vejle, eller holder du også til i København?