Hej alle sammen! Jeg kunne godt bruge lidt ekspertise fra nogle kloge hoveder derude. Jeg vil prøve at beskrive det mit spørgsmål går ud på, så godt jeg kan. Her følger et hypotetisk eksempel: Lad os sige at Per ejer en netbutik. Han sælger sko. Disse sko er til salg på Sørens hjemmeside. På hjemmesiden kan man klikke på et link, som henviser til Pers netbutik. Lad os så sige at for hver gang en person klikker på linket, skylder Per en krone til Søren. Linket bliver så trykket på 50 gange i løbet af en måned. Nu skal regnskabet gøres op fordi det er sidste dag i måneden, og Søren skal finde ud af hvor mange penge Per skylder ham. Hjemmesiden har dog også 100 andre netbutikker som de linker til. Derfor har Søren ikke tid til at udskrive en regning manuelt til Per. Og det er her mit spørgsmål kommer ind i billedet: Findes der nogen service/firma eller andet som kan "overvåge" og registrere Sørens hjemmeside og udskrive en regning til Per, for de 50 gange folk har klikket på Sørens hjemmeside for at komme til Pers netbutik ? Alle svar modtages med glæde. På forhånd tak! Mvh. Morten PS. håber eksemplet giver mening ;) |
Er der god service?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)