hvis du kan sælge min andelslejlighed. Jeg har valgt at tage utraditionelle metoder i brug for at sælge min andel. Hvorfor vil jeg sælge? Fordi jeg står og skal flytte sammen med min kæreste, men da jeg er selvstændig, vil jeg også bruge nogle af pengene på opstart af min virksomhed. Du kan se meget mere om andelen her: http://www.dkboligsalg.dk/vis-bolig+?b_id=1327 Betingelserne for at få de 25.000 er: - At jeg accepterer at sælge til prisen til den køber du har henvist. - Du får 10% af salgsprisen, når køber har skrevet under og andelen er solgt uden fortrydelse. Du kan altså max tjene 25.000 da andelen er sat til salg for 224.995,- - Du får ikke noget, hvis jeg selv sælger den i mellemtiden. - At vi har indgået en aftale. Hvis du er interesseret kan du sende mig en PM, så vi kan lave en decideret aftale. Hvis du har spørgsmål må du endelig sige til. Med venlig hilsen Per Sønnichsen |
Jeg synes ikke jeg kan se hvilken forening det er i, det er en oplysning der er rimelig relevant når man sælger andelsbolig.