Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansøkonomstuderende søger ulønnet praktik fra feb 2013

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Mit navn er Dali Dudic, jeg er 22 år gammel og går på 3.semester på finansøkonomuddannelsen på CPH Business - Kongens Lyngby

Uddannelsen har fokus på:

- Økonomi

- Markedsføring og salg

- Kommunikation

- Organisation og ledelse

- Statistik

- Erhvervsret

Som en del af uddannelsen skal jeg i ulønnet praktik, derfor søger jeg en praktikplads med start i februar 2013 og 3 måneder frem, arbejdsugen skal være 37 timer. Den sidste del af praktikperioden, skal jeg udarbejde en hovedopgave. Formålet med praktikperioden er udarbejdes af en problemstilling/problemløsning i den valgte virksomhed, som hovedopgaven skal munde ud i.

Arbejdsopgaverne i praktikperioden ligger ikke fast, men de kan udarbejdes så de passer til den enkelte virksomhed.

Personligt kunne jeg i min praktikperiode godt tænke mig at komme til at arbejde i en relativ ny opstartet virksomhed, hvor det er muligt at få noget ansvar og brugbar knowhow indenfor uddannelsens fokusområder.

Jeg godt kunne tænke mig at få ansvar for/hjælpe til med at øge resultatet indenfor et specifikt forretnings område.

Hvis jeg skal fortælle lidt om mig selv som person, ser jeg mig selv som en engageret og målrettet person.

Yderligere ser jeg mig selv som en frisk og smilende person som brænder for erhvervslivet.

Min fritid går pt. med studie, arbejde og fitnesstræning.

Inden praktik start kunne et studiejob have interesse, for at opbygge kendskab til virksomheden inden praktikperioden starter, så begge parter kan få det optimale ud min tilstedeværelse.

Grunden til at jeg at valgt netop denne uddannelse, er fordi jeg finder sammenkoblingen af det teoretiske og praktiske særdeles brugbart. Jeg glæder mig til at skal bruge teorien/ min viden i praksis.

Slutteligt kan det nævnes at jeg har planer om at læse overbygningen, som er en professionsbachelor i international handel og markedsføring, hvilket også byder på en praktikperiode. Derfor vil det være muligt at opbygge et længere varende samarbejde, hvis begge parter ønsker dette.

Mvh

Dali

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)