Hej, Jeg har brug for et samarbejde med en trykkerivirksomhed - i første omgang vil jeg forhøre mig om muligheder, evner, produkter og priser - men på sigt skulle det gerne udmønte sig i et samarbejde hvor I løbende vil få tilbagevendende opgaver fra min hånd. Jeg har brug for en virksomhed der kan: - Klare t-shirt / trøje tryk (enten på egne produkter eller på produkter jeg supplerer) - Klare print / plakattryk evt. indramning - Klare tryk på canvas Har du mulighed for at trykke iPhone/iPod cases, laptop skins osv. hører jeg også gerne fra dig. Send en PB med info, produkter og priser hvis det lyder interessant. |
Samarbejde med trykkeri søges (t-shirts, print, canvas)
- 1
Hvor i landet bor du, det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal til at sende de samme ting frem og tilbage flere gange. |
BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed
Jeg er fra Aarhus. Nu er det jo ikke sikkert, at alle produkter skal sendes frem og tilbage - afhængigt af hvem der supplerer materialet - men det er selvfølgelig noget der skal tages med i overvejelserne. Måske en form for dropshipping aftale vil fungere bedre - er der trykkerier der er interesseret i en sådan aftale hører jeg også gerne fra jer, jeg tror det vil være lukrativt for begge parter. Jeg er som sagt ude på at sondere terrænet, så inddrag gerne betragtninger a la ovenstående. Mvh. |
Hej Martin er selv fra århus og kan levere det meste af hvad du søger. Vi egen nystartet T-shirt produktion ( folie og DTG ) ang. skins må vi lige se på vi kan producere dem men har ikke gjort meget i det Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte mig på 2120 7133 Mvh Thomas Nielsen |
- Tryksager - Bannere & skilte - salgsmapper -
@Thomas 1 Send mig en PB med hvad du kan tilbyde og til hvilken pris, tak :) @ Thomas 2 Lyder spændende. Du må også gerne sende mig en PB med nærmere info. |