Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketingsstrategi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige nu sker al markedsføring online med SEO og lidt Adwords. Derfor vil jeg høre om nogen ideer, til at markedsføre vores virksomheder bedre. virksomheder som der er tale om her er aaimport.dk, icykel.dk, istol.dk Glæder mig til at høre fra jer. Mvh Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

mere seo der er jo ikke nærmeste ikke startet endnu

skrive nyheder ud presse meddelers 

få videoer på siden

motivere mere folk at linke til ,blogs løs på siderne

være mere aktive over alt

mere socialt facebook med mere

tjek her hvad https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/istol.dk?IndexDataSource=F der burde kunne laves mere der motivere dig siden frem ad

ekstra tips http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spetslai

Nu er det Adwords jeg arbejder med til dagligt og det er yderst sjældent, at jeg ser Adwords kampagner der udnytter sit fulde potentiale. Der er altid ting der kan gøres bedre, og det er sjældent småting der kan gøres. Tit er det fordi annoncøren ikke forstå mulighederne i Adwords og at tingene begynder at blive en anelse komplicerede. Ting udover søgenetværket kunne være sådan noget som Adwords Remarketing som jeg har set rigtig gode resultater med.

Ved SEO burde du have noget nær samme scenarie som ovenstående.

Bruger i så email markedsføring mod fx tidligere kunder og potentielle kunder der tilmelder sig konkurrencer eller lign?  

Hvad med konverteringsoptimering? Kan du hæve en konverteringsrate fra 2% til 3% så omsætter du jo for 50% mere og din endelige fortjeneste bliver meget højere end 50% afhængig af dit DB.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

takker Mikeal, er faktisk gået igang, en efter en. Lyder meget fornuftigt og overskueligt:) 

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Kim.

Jeg er gang med at undersøge om, hvordan man få mest muligt ud af adwords, har du evt nogle gode links?

Mailen, er faktisk en projekt vi skal meget snart kaste os ud i, da vi gøre det manuelt med vores eksisterende kunder. 

Med potentielle kunder skal jeg nok, lige læse lidt mere på hvordan det fungere.

tak på forhånd:)

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)