Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bliv Bartender ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Er der nogen som har nogle gode råd om at blive bartender, hvis man ikke har tænkt sig at tag en tjeneruddannelse?

giver det nogen ok arbjedsmuligheder, hvis man tager en 4 ugers kursus i sommerferien i fx i sunny beach ??

Håber at nogen som kan hjælpe mig :)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har selv taget et sådan kursus og er ikke ligefrem blevet imponeret.. Uddannelsesstedet lovede at hjælpe med at finde jobs efterfølgende hvilket de ikke gjorde alligevel.

Har en ide om at du har overvejet et andet firma end dem jeg valgte (baseret på stedet du nævner). Så derfor vil jeg ikke udtale mig om andre steder end der hvor jeg tog min udd.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

søg arbejde på en bar/diskotek, også selvom det ikke liger er som bartender i første omgang. nu kender jeg ikke din alder eller udseende, og de 2 ting har ofte en del at sige... Uden erfaring er det svært at få job, og det er nemmest at få hvis du allerede har en tilknytning til stedet... Good Luck, det er et sjovt job!! barkurser giver selvfølgelig en fordel, men er ikke umiddelbart det afgørende... :)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Otzen:

søg arbejde på en bar/diskotek, også selvom det ikke liger er som bartender i første omgang. nu kender jeg ikke din alder eller udseende, og de 2 ting har ofte en del at sige... Uden erfaring er det svært at få job, og det er nemmest at få hvis du allerede har en tilknytning til stedet... Good Luck, det er et sjovt job!! barkurser giver selvfølgelig en fordel, men er ikke umiddelbart det afgørende... :)

Hvor vigtigt er udseendet egentlig, hvis man gerne vil være bartender ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Hvor vigtigt er udseendet egentlig, hvis man gerne vil være bartender ?

Tjah... umiddelbart sekundært, hvis ellers du kan slå igennem til jobsamtalen, men lad mig sige det således: et godt udseende skader sjældent. Som barchef kan man ikke drive en bar udelukkende med ansatte, der kun har udseendet at byde ind med. Et par stykker af den slags (m/k) kan sagtens være en fordel, men det kræver overskud, overblik og viden om købmandsskab hos barstaben, hvis man vil have succés med en bar. 

Og lad mig med det samme slå fast, at der findes masser af kønne bartendere, med masser af hjerne, ligesom der også findes masser af barer, der ikke ansætter på udseendet, men istedet på service-evner, udstråling, humor, købmandsskab, og alle de andre dyder. 

Mvh
Michael (der har været med til at ansætte mange bartendere gennem tiden)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde en bekendt der fik job som bartender på et Vega i København. Han startede med at lære små 100 drinks udenad.

Hvis du gerne vil være bartender så start med at lær en MASSE drinks udenad, så du kan imponere dem du skal til jobsamtale ved.

I stedet for at tænke på kursus, så tag ansvaret selv og sæt dig et mål om at lære en drink hver dag i f.eks. 2 måneder. Så har du i hvert fald en fin base, når du skal ud at finde muligheder for jobs.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt behøver du ikke det kursus.

Jeg er ikke bartender mere men har været i mange år... Startede som afryder og endte som barchef - Senere hen ansvarlig for indkøb og den daglige drift.

Det handler om at være arbejdsvillig og have den rette indstilling til tingene, så cheferne kan se at man duer til noget, så kan man sq hurtigt komme frem i den verden.

VH

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)