Hejsa alle sammen....... Jeg er igang med at starte mine egen webshop hvor jeg vil sælge sko til unge gutter og gutinder. 2. Hvor mange forskellige størrelser af hvert par? 3. og hvor mange penge skal jeg egentlig have for at starte med at kunne købe de sko hjem fra usa..... Jeg regner med en 4-5 forskellige skomærker, hvor jeg har en 5-6 forskellige sko fra hvert mærke til at starte med? 4. Ved i noget om jeg skal skaffe leverandør eller har de skofirmaer jeg køber fra? Håber virkelig i vil hjælpe mig :) |
Hej Magnus
Der er ingen grund til at oprette indlægget igen med ny titel.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg mener det hele er individuelt.
1. Det er jo op til dig, hvor mange har konkurrenterne?
2. Hvor mange forventer du at komme til at sælge, hvordan forventer du at du markedsføre dig, så du kan få den vækst du vil have?
3. Smiler lidt her, hvad koster de sko du vil købe hjem, gang det med antallet, beregn import omkostningerne. Hvis du tager udgangs punkt i 30 pr sko, så lav beregningerne for det, find ud af hvad du spare ved at købe stort. Lav budgetterne inden du bare køber hjem.
Hvad er målet for dig med sådan en butik? Hvor stor en investering er du klar med til at starte op? Har du styr på alle start op omkostningerne.
Mvh. Martin