Langt i mellem I får tid til at nyde eller hade indlæg fra min side, men nu fandt jeg lige tid til et post. Vi har netop startet et kantsøgende, provokerende og cool magasin, der sætter nye standarder for, hvad et man et magasin kan tilbyde - og tør. Hudløst ærlige interviews med kendte og kantsøgende fotoserier er hovedingredienserne. Eksponeringen af hjemmesiden har været fantastisk. Jeg har rodet med medierne det sidste lange stykke tid, hvilket resulterede i en helsides i Ekstra Bladet i søndags. Forside på TV2.dk, vip.tv2.dk og eb.dk i går. Markedsføring nyhedsbrev i går, Vi kommer i Børsen i morgen og igen på tv2.dk i morgen. Torsdag i se og hør. Derudover er det alt det løse, samt vores fremtidige PR-stunts. Vi skal nok blive husket. Vi har snakket om Martin som potentielt emne. Martin - er du frisk på, at lave nogle kantsøgende billeder og et lydinterview??? En småflabet kælderiværksætter to the bone, passer perfekt i vores profil. Tjek det nye kantsøgende online magasin The Rock *N* Roll Magazine |
Massiv eksponering fra start - mon viceværten vil være med
søger ligesindede i Sønderjylland
Thread was being aborted." som fejlbesked når man besøger siden. Det lyder ellers som et spændende magasin. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Kender du det, når man har fået en ny legetøjsbil i julegave. Man inviterer ALLE vennerne over, og så har hunden ædt den i mellemtiden? Nå men anyway - hunden har kastet det op igen, så nu kører det igen.... |
Super tillykke med magasinet og den flotte PR! Så længe jeg ikke skal være nøgen, så vil jeg gerne være med :-) Dbh Martin |
Ringer til dig en af dagene..... I mellem tiden, så tænk på nogle idéer til din fotoserie. En barnedrøm der aldrig blev til noget, en mærkelig fantasi, et job du aldrig fik eller bare noget du synes kunne være skide sjovt. Humor og kant er nøgleordende... Forslag fra andre er vel på sin plads..... |
Tillykke med magasinet og eksponeringen. "Læste" lige nogle af artiklerne ![]() Held og lykke |
Glæder mig til at lave tattoosession med viceværten ![]() Den rigtige: Jamen mange tak. Feel free to post it on ![]() |
Siden er bogmærket, profil er oprettet, og jeg er tilmeldt nyhedsbrevet ![]() Jeg glæder mig til at følge det i tiden der kommer :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff