Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Massiv eksponering fra start - mon viceværten vil være med

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Langt i mellem I får tid til at nyde eller hade indlæg fra min side, men nu fandt jeg lige tid til et post.

Vi har netop startet et kantsøgende, provokerende og cool magasin, der sætter nye standarder for, hvad et man et magasin kan tilbyde - og tør. Hudløst ærlige interviews med kendte og kantsøgende fotoserier er hovedingredienserne.

Eksponeringen af hjemmesiden har været fantastisk. Jeg har rodet med medierne det sidste lange stykke tid, hvilket resulterede i en helsides i Ekstra Bladet i søndags. Forside på TV2.dk, vip.tv2.dk og eb.dk i går. Markedsføring nyhedsbrev i går, Vi kommer i Børsen i morgen og igen på tv2.dk i morgen. Torsdag i se og hør. Derudover er det alt det løse, samt vores fremtidige PR-stunts. Vi skal nok blive husket.

Vi har snakket om Martin som potentielt emne. Martin - er du frisk på, at lave nogle kantsøgende billeder og et lydinterview??? En småflabet kælderiværksætter to the bone, passer perfekt i vores profil.

Tjek det nye kantsøgende online magasin The Rock *N* Roll Magazine

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:49
I har tilsyneladende problemer med jeres website, "ERROR: PowerNodesLicense file is missing or corrupted. Please reactive your license file on www.powernodes.com.
Thread was being aborted." som fejlbesked når man besøger siden.

Det lyder ellers som et spændende magasin.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 18:35
Dato: 26-06-2007 17:48:50
Forfatter: Anders Christensen
I har tilsyneladende problemer med jeres website, ''ERROR: PowerNodesLicense file is missing or corrupted. Please reactive your license file on www.powernodes.com.
Thread was being aborted.'' som fejlbesked når man besøger siden.

Det lyder ellers som et spændende magasin.

Kender du det, når man har fået en ny legetøjsbil i julegave. Man inviterer ALLE vennerne over, og så har hunden ædt den i mellemtiden?

Nå men anyway - hunden har kastet det op igen, så nu kører det igen....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:53
Dato: 26-06-2007 17:36:39 Forfatter:Jan Winum // MindMe.dk Hej Aminoer

Langt i mellem I får tid til at nyde eller hade indlæg fra min side, men nu fandt jeg lige tid til et post.

Vi har netop startet et kantsøgende, provokerende og cool magasin, der sætter nye standarder for, hvad et man et magasin kan tilbyde - og tør. Hudløst ærlige interviews med kendte og kantsøgende fotoserier er hovedingredienserne.

Eksponeringen af hjemmesiden har været fantastisk. Jeg har rodet med medierne det sidste lange stykke tid, hvilket resulterede i en helsides i Ekstra Bladet i søndags. Forside på TV2.dk, vip.tv2.dk og eb.dk i går. Markedsføring nyhedsbrev i går, Vi kommer i Børsen i morgen og igen på tv2.dk i morgen. Torsdag i se og hør. Derudover er det alt det løse, samt vores fremtidige PR-stunts. Vi skal nok blive husket.

Vi har snakket om Martin som potentielt emne. Martin - er du frisk på, at lave nogle kantsøgende billeder og et lydinterview??? En småflabet kælderiværksætter to the bone, passer perfekt i vores profil.

Tjek det nye kantsøgende online magasin The Rock *N* Roll Magazine

Super tillykke med magasinet og den flotte PR!
Så længe jeg ikke skal være nøgen, så vil jeg gerne være med :-)

Dbh Martin

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:34
Fint hr Rock *N* Roller - det er deal.

Ringer til dig en af dagene..... I mellem tiden, så tænk på nogle idéer til din fotoserie. En barnedrøm der aldrig blev til noget, en mærkelig fantasi, et job du aldrig fik eller bare noget du synes kunne være skide sjovt. Humor og kant er nøgleordende...

Forslag fra andre er vel på sin plads.....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:08
Tillykke med magasinet og eksponeringen.

200.000 sidevisninger for en dag, hvis det fortsætter sådan overgår I snart Amino.

"Læste" lige nogle af artiklerne , ser frem til flere med Anne Lindfjeld.

Held og lykke

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:58
Kanont, ved ikke om jeg har levet uden for medierne det sidst stykke tid, men har ikke hørt om jer, men det er fandme det fedeste link jeg har fået i månedesvis, bliver spændende at følge. Tillykke med det
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 23:08
Wonder: Tak tak. Er glad for alle de positive tilkendegivelser. Det er jo et lidt vovet produkt - men vidste at Danmark var klar til andet end en poleret overflade. Anne er en sød pige, og hun har allerede sagt ja til at være med på mere. Har du både set hende fortælle om tattoos og hørt hendes rigtige interview? Og lur mig om du ikke kan se hende i nogle medier i løbet af ugen....
Glæder mig til at lave tattoosession med viceværten

Den rigtige: Jamen mange tak. Feel free to post it on Der kommer mere lir... Ikke hørt om os. Jamen så vær glad for du er på amino. Er overbevist om, at du kommer til at høre mere om os....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:33
Virkelig et FEDT magazin! I skal have en stor ros!

Siden er bogmærket, profil er oprettet, og jeg er tilmeldt nyhedsbrevet

Jeg glæder mig til at følge det i tiden der kommer :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:46
I skal lige se på Jeres velkomstmail ved profiloprettelse. Baggrundsfarven gør mailen meget svær at læse, medmindre at jeg gnider næsen mod skærmen.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)