Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg brækker min fod... du får massage!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Well, nu HAR jeg rent faktisk netop brækket min fod, og det er noget rigtigt hø når man er selvstændig massør. Jeg må ikke støtte på den i 6 uger, dvs. jeg kommer ikke selv til at tjene penge i minimum 6 uger og det kan godt komme til at gøre lidt nas. Næsten lige så meget som foden:)

Jeg har imidlertid ansat to skønne piger som masserer for mig i min klinik God-Krop i København. Dem vil jeg gerne gøre lidt opmærksom på her.

Jeg håber jo lidt på at der er nogle af alle jer myoseramte driftige mennesker her på Amino som ser fornuften i at få taget fat på de stive muskler NU!

Hvis du vil hjælpe dig selv, og hjælpe pigerne med at have noget at lave, og hjælpe mig med at holde skuden flydende, så bliver jeg bare glad:D

Derfor tilbyder jeg alle aminoer 20% frem til 1 November.  Det eneste du skal gøre er at bruge koden amino12 når du booker massage online her.

Du kan få hjælp til problemer som f.eks.:

hovedpine

musearm

stivhed (altså i musklerne:)

lændesmerter (du kan også læse lidt om hvad du selv kan gøre ved lændesmerter her)

iskiassmerter

og meget meget mere.

Du kan enten bestille massage direkte via www.god-krop.dk, sende en mail til mig på rasmus(@)god-krop.dk eller give mig et kald.

Jeg håber i benytter jer af tilbuddet. Jeg kan fortælle at stort set alle der kommer forbi til en gang god sportsmassage kommer igen. Både fordi det hjælper, men også fordi det er med til at gøre dig opmærksom på din krops tilstand og spændinger du ikke anede du rendte rundt med.

Vi snakkes.

Rigtigt god aften fra Rasmus

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:21

Hej Rasmus,

Det er et virkeligt godt tilbud, det vil jeg da overveje.

God bedring med foden!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 12:04

Mickel Pedersen:

Hej Rasmus,

Det er et virkeligt godt tilbud, det vil jeg da overveje.

God bedring med foden!

Tusind tak skal du have, det kunne jo have været meget værre, og smerterne har fortaget sig, men surt alligevel:) Især med en travl klinik og solskin udenfor.

Mickel, et af mine mål med God-Krop er at fange de mennesker der går igennem livet og nøjes med at "overveje" at få massage. Jeg kan se du holder til i Kalundborg (dejligt sted foriøvrigt), så hvis du får lyst til massage af fx. Livia næste gang du er i København, så ring til mig (se kontaktinfo her), så vil jeg prøvae at finde en tid til dig, Og så får du en ekstra god rabat på 150kr uanset hvilken behandling du vælger. Men du må gerne sørge for at bestille nogle dage i forvejen da der som regel er booket nogle dage frem.

Håber vi hører fra dig snart:)

God dag fra Rasmus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)