Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgstråd: Korte .com Brand-domæner til IT-iværksætteren!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle brand domæner liggende som du måske kan bruge til lige præcis dit projekt, eller måske et i fremtiden! Det er altid rart som IT-iværksætter at have nogle gode domæner i beholderen.  Det er som regelt er altid et rod at finde et godt domæne man kan brande sig på, specielt når det drejer sig om internationale projekter. 

Pris indikation for brand-domæner: brandbucket.com

Alle domænerne er 5-6 letters og kan bruges i alle sammenhæng. 

Injora.com

Meeglo.com

Eviad.com

Hapse.com

Stois.com

Huged.com

Invemp.com

Jeg overvejer alle bud over 1300,00 kroner / per domæne - Vi kan også finde en god handel hvis du snupper flere. 

Kontakt mig via PM - mvh. 

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved køb af domæne i dag, får du for 4000 kroners værdi i design.

Du får mig i 10 timer til opbygning af unikt design, jeg designer i moderne stil samt benytter viden omkring UI, konvertering, og CTA bag designet. Dette tilbud omfatter ikke logo design eller tungt grafisk arbejde. 

Det der er en stor værdi her er den omfattende arbejde der bliver lagt i planlægningen af designet så det underbygger formålet med din side. Du skal nok regne med at 10 timer kun dækker nok til at få lavet forsiden og de overordnede elementer til dit design (som er det mest omfattende). Derved skal undersiderne bygges ind efter. 

Dette er helt afgørende for enhver success - og det er her mange fejler og først får lagt de rette grundsten senere. Gør det godt i starten, og øg dine chancher for success. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)