Men hvor på vores side synes du forvirringen opstår?
"12 mdr. gratis betalingsmodul"... Det lyder fint. Så skal jeg ikke tænke på mere. Sådan ville jeg tænke, hvis jeg aldrig havde haft en webshop før.
Når jeg så går ind i funktionsoversigten, bliver jeg bekræftet i at I allerede har klaret opmygning af betalingsdelen for mig. Punkt to under overordnede funktioner.
Det er faktisk først under "Priser", at jeg direkte gøres opmærksom på at jeg selv skal klare en ekstra aftale hos Nets.
Under betalingsmoduler lyder det igen til at jeg kan tage imod Dankort uden i denne sætning: "Med webshoppen følger integrering med PayPal, samt dansk kortbetaling gennem Nets (Visa/Dankort)."
Det kan godt være kategorien hører ind under flueknepperi, men lad os bare kalde en spade for en spade. Det er ikke erfarne webshopbrugere der går til jer, og tror de kan få en webshop for 249,- om måneden. Vi ved godt at design, tilpasning mv. kommer til at ende på en helt anden pris. Samtidig er vi også klar over at vi selv skal stå for en aftale med Nets.
Men... den helt nye bruger, der bare gerne vil sælge brugskunst fra den der fede ferie til Maldiverne, aner det ikke. Skulle jeg se helt objektivt på det, ville jeg for få år siden have tilmeldt mig, og efterfølgende have opdaget at jeg ikke kunne tage imod Dankort, og derfra skulle påregne tilmeldingsgebyr og mdl. fee til Nets. Det ville gøre mig pænt utilfreds med Danhost. For... Det hele skulle jo bare virke fra dag 1!
Vh Brian