Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsning

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er altid delte meninger om hvordan man skal få lavet en webshop, men umiddelbart hælder jeg meste til WordPress E Commerce (WooCommerce). Der er mange mennesker som kender til WordPress, så du kan altid få en til at hjælpe dig - billigt.

Der findes også et hav ef Plugins til WordPress :-). Held og lykke med det!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13

Hej Klaus kan du ikke ringe mig op?

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 08:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Danhost ApS:
Men hvor på vores side synes du forvirringen opstår?

"12 mdr. gratis betalingsmodul"... Det lyder fint. Så skal jeg ikke tænke på mere. Sådan ville jeg tænke, hvis jeg aldrig havde haft en webshop før.

Når jeg så går ind i funktionsoversigten, bliver jeg bekræftet i at I allerede har klaret opmygning af betalingsdelen for mig. Punkt to under overordnede funktioner.

Det er faktisk først under "Priser", at jeg direkte gøres opmærksom på at jeg selv skal klare en ekstra aftale hos Nets.

Under betalingsmoduler lyder det igen til at jeg kan tage imod Dankort uden i denne sætning: "Med webshoppen følger integrering med PayPal, samt dansk kortbetaling gennem Nets (Visa/Dankort)."

Det kan godt være kategorien hører ind under flueknepperi, men lad os bare kalde en spade for en spade. Det er ikke erfarne webshopbrugere der går til jer, og tror de kan få en webshop for 249,- om måneden. Vi ved godt at design, tilpasning mv. kommer til at ende på en helt anden pris. Samtidig er vi også klar over at vi selv skal stå for en aftale med Nets.

Men... den helt nye bruger, der bare gerne vil sælge brugskunst fra den der fede ferie til Maldiverne, aner det ikke. Skulle jeg se helt objektivt på det, ville jeg for få år siden have tilmeldt mig, og efterfølgende have opdaget at jeg ikke kunne tage imod Dankort, og derfra skulle påregne tilmeldingsgebyr og mdl. fee til Nets. Det ville gøre mig pænt utilfreds med Danhost. For... Det hele skulle jo bare virke fra dag 1!

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:22

Jeg sætter stor pris på din melding og sørger for at gøre det mere klart for vores besøgende.

Endnu en gang tak.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49

Hej,

er der flere der kan anbefale nogen som virkelig har styr på webshop? eller selv laver webshop?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:00

Jeg har tidligere prøvet både magento og oscommerce, de virker meget fint men de kræver alligevel lidt teknisk indsigt, så det skal du nok have med i overvejelserne.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)