Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tablets?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle I gæve dejlige Aminoer

Har et lille spørgsmål. Jeg skal ud og investere i nogle tablets. Men hvad skal jeg købe?

Den skal være god at se bla. videoer, kort og billeder på

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 09:32

Jeg er vildt glad for vores iPad 2, men der er også andre interessante alternativer som er billigere. Det kunne fx. være Nexus 7 som formentlig snart kommer til Danmark eller Lenovos nye tablet, som også er på trapperne. Begge kører Android som styresystem.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 09:36

super. har bare fået af vide at ipad ikke er så god til flash. Det var ellers den vi havde sat os for

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 09:46

Det skrev du ikke noget om var et krav, men det er helt korrekt - iPad kan ikke afvikle flash af forretningsmæssige grunde fra Apples side. Det kan de to andre. For mig er det intet problem, flash er alligevel stendødt, men hvis I har specifikke krav i den retning så skal I selvfølgelig ikke vælge iPad.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 10:33

vi skal bruge flash i forbindelse med visning af montage videoer. Men hvis det er ved at være slut, ved jeg ikke hvor relevant det er

hvordan ved man om en video er flash?

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 11:24

Charlotte Fernstrøm:
vi skal bruge flash i forbindelse med visning af montage videoer. Men hvis det er ved at være slut, ved jeg ikke hvor relevant det er

Flash er død på den mobile platform i og med Apple sidder på størstedelen af dette marked og ikke understøtter Flash.
Adobe har opgivet flash til den mobile platform og satser på HTML5.
Se http://mashable.com/2011/11/09/its-official-flash-mobile-player-is-dead/

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)