Nu har jeg for anden gang modtaget en skriftlig invitation til: Gør-det-selv kurser og workshops Kom højere op på Google Læs mere og tilmeld dig på http://www.doctech.dk/Nyheder/Intensiv-SEO-Onpage-kursus.html 30% rabat på tilmelding før 1. juli ved indtastning af invitationskoden: xxxx Alle deltagere modtager e-bog om søgemaskine oprimering samt 6 måneders abonnement på vores nye e-mail servise: SEO Tips & Tricks ! Værdi kr. 1.235,- Invitationen er underskrevet DocTech, Dosument Technology Systems, Skelstedet 2 C, 2950 Vedbæk, Tlf. 70 22 01 72 Er der nogen af jer der kender dette firma og hvad de står for – er det varm luft og dårlige tips og triks – eller er det reelt nok og noget værd? |
www.doctech.dk/kurser ??? Kom højere op på Google
|
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com
Vi er faktisk ganske seriøse med vort SEO-kursus. Vi har ikke SEO som kerneforretning, men har haft god succes med at blive fundet på Google. På vores kerneforretning ligger vi i TOP-10 med mere end 200 søgeord og fraser. Jeg ved godt at vi kunne bruge nogle flere indgående links, men vi har det problem at vore leverandørpartnere ikke linker til deres forhandlere og det må vi leve med. Der er ikke mange link sites i DK som er værd at tilmelde sig, så den del er svær hvis man har en dansksproget site. Men da vi ikke har en decideret e-shop, og i øvrigt ikke har private kunder, har vi heller ikke det store behov for stor generel trafik. Vi bliver fundet på side 1 på Google på stort set hele vores kerneforretning, så det er fint nok med det. Hvor mange af jer SEO-eksperter ligger på side 1? Max 10 ikke? Vi har hjulpet nogle af vore kunder med SEO og udnytter den viden til at afholde kurser i hvordan vi gør - i øvrigt på opfordring. Vi har tidligere afholdt 2 kurser og fået flot respons på det. Hvis du downloader kursusbrochuren, findes der et uddrag af referencer. Vi vil ikke kalde os SEO-eksperter, da vi ikke benytter os af de metoder, som jeg endda er stødt på hos offentlige kunder og som åbenbart er gængs i branchen. I kalder dem selv for Black Hat metoder. Men vi fortæller om dem på kurset, så kan deltagerne jo selv afgøre om de vil kontakte en SEO-ekspert for at få det udført. Om vores SEO Tips & Tricks er noget værd, kan man jo afgøre ved at tilmelde sig. De første 3 måneder er gratis. Med venlig hilsen Preben Madsen DocTech |
Hej Preben I skriver på forsiden: "Vi har som sagt formået at ligge indenfor TOP-10 på Google på mere end 200 søgeord og sætninger, som vi følger nøje. Prøv selv at søge på følgende: ”Elektronisk output”, ”Dokumentscanner”, ”Bog scannere”, ”Dokument scanning”, eller ”Sikring af elektronisk dokumentation”. Nu har vi selvfølgelig valgt nogle af de ord og sætninger, hvor vi ligger højt, men kig lidt rundt på vores hjemmeside og find selv på andre af vore produkter eller ydelser at søge på." Det har jeg så gjort og fandt følgende resultater på Google: "Dokumentscanner" 551 Søgeresultater "Elektronisk output" 9 Søgeresultater "Dokument scanning" 192 Søgeresultater "Bog scannere" 5 Søgeresultater "Sikring af elektronisk dokumentation" 4 Søgeresultater Da jeg indsatte søgeordene i http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/ kunne ingen af søgeordene genkendes som noget folk rent faktisk søger efter, pånær ordet "bog scanner", der havde 20 søgninger i maj måned. Jeg forstår ikke lige helt konceptet. Kan du forklare mere præcist hvordan I arbejder med at finde de søgeord der skal optimeres til? Jeg troede, at det drejede sig om at finde de søgeord, som folk faktisk anvender for at finde ens produkter og så få hjemmesiden til at komme i toppen på disse søgeord. Men der er måske noget jeg har misforstået? Venlig hilsen, Christian |
Jeg har med held installeret et diskovervågningsprogram på vores tre interne servere - og det kører rigtig godt på alle tre servere. Jeg har derfor besluttet at udbyde kurser i serverdrift og opbygning af overvågnings- og sikkerhedspolitikker for servere. Jeg benytter ikke de metoder, som alle de der CSC og hvad de nu ellers hedder benytter - endda til offentlige kunder. Jeg vil dog fortælle om deres metoder, og så kan deltagerne på mine kurser jo selv afgøre. Mine referencer er jo absolut på plads: Hele TRE servere kører problemfrit! Nogen der vil købe en plads på mit sikkerhedskursus? Just kidding ![]() |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Dato: 26-06-2007 15:42:47 Forfatter: Thomas R. Jeg har med held installeret et diskovervågningsprogram på vores tre interne servere - og det kører rigtig godt på alle tre servere. Jeg har derfor besluttet at udbyde kurser i serverdrift og opbygning af overvågnings- og sikkerhedspolitikker for servere. Jeg benytter ikke de metoder, som alle de der CSC og hvad de nu ellers hedder benytter - endda til offentlige kunder. Jeg vil dog fortælle om deres metoder, og så kan deltagerne på mine kurser jo selv afgøre. Mine referencer er jo absolut på plads: Hele TRE servere kører problemfrit! Nogen der vil købe en plads på mit sikkerhedskursus? Just kidding ![]() Hehe, yes den store ekspert i serverdrift. Må indrømme jeg umiddelbart også synes at det kursus lugter lidt for "billigt" (her tænker jeg ikke pris, men hvad man faktisk kan få ud af det) da de søgeord, de såkaldte 200 søgeord, de ligger på side 1 med, er søgeord med meget lidt konkurrence (nogle sågar noget stykke under 1000 resultater) hvilket ikke kan bruges til en dyt |
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com
Hej Christian Jeg kan forstå at du som SEO-ekspert jo ikke er interesseret i at optimere for virksomheder som ikke har brug for så meget trafik. Når vi nu engang tilbyder systemer til at leverer elektronisk output fra f.eks. økonomisystemer, så er det selvfølgeligt et problem, at der ikke er så mange der søger på "Elektronisk Output" eller når vi tilbyder systemer til sikring af elektronisk dokumentation at der kun er 9 som anvender dette udtryk som søgefrase. Men det er nu engang vores virksomheds lod. Til gengæld har jeg haft kontakt med adskillige kunder, som har været i klørene på såkaldte SEO-eksperter, som får et gevaldigt løft i trafikken. Det var de jo også blevet lovet. Men hvad hjælper det hvis de fleste har søgt på "Flødeis med chokolade" og havner på en side med tunge IT-løsninger. Som du kan læse ud af hjemmesiden og pdf-er, blev vi selv kontaktet af SEO-eksperter, som kunne løfte vores hjemmeside ind i himlen. Men hvad hjælper det, når man nu engang er i en niche, hvor der ikke er så mange der søger på dine kerneprodukter. Det der er vigtigt for mig er at vi kan blive fundet af dem, som skulle have interessen. "Dokumentscanner" giver altså 1960 resultater ved søgning på min computer ! Og i øvrigt er det de færreste som søger med "" om sætningen. Hvordan vi finder søgeord. Ja, det vi lærer folk på kurset, det er i strid modsætning til hvad marketingfolk lærer deres kunder: Optimér på søgeord som din målgruppe bruger. Det hjælper ikke at skrive pressemeddelelser eller tekst på hjemmesiden til hr og fru Jensen, hvis din målgruppe er en niche der har brug for "Sikring af elektronisk dokumentation". OG det er da fint nok med at få dirigeret trafik fra dem som søger på "Is med chokolade" eller "Britney Spears", men de vil stadig ikke købe "sikring af elektronisk dokumentation". Som i øvrigt har 94.000 hits på den måde som folk normalt søger og vi ligger som nr. 4+5 (HAR været nr. 1). Til slut: Hvordan kan du forvente at Overture skulle kunne måle på danske ord? Med venlig hilsen |
Hej Martin Sådan er vilkårene jo når man har en forretning som arbejder i en niche i denne verden. Thank God for at jeg ikke er i "Billig VVS" branchen. Det eneste "over the counter" produkt vi tilbyder, er Fujitsu scannere. Vi ligger på side 1 med alle deres modeller og sælger en del blot ved at være der. Men du har ret. Der er under 1000 resultater and so what? Prøv at check hvor mange som sælger "børnetøj". Hvor mange vil overleve p.g.a. pladsmangel på TOP-10. På trods af det bliver de stadig solgt SEO med månedlig abonnement uden garanti fra SEO-eksperter. Med venlig hilsen |
|