Hej alle,! Håber der er nogen der kan hjælpe mig her.. Har lige åbnet min hjemmeside og Jeg bruger wannafind betalignsgatewayen. Men dankort transaktionerne udløber efter 6 dage. Men jeg har en leveringstid på op til 21 dage! Jeg kan forny transaktionen, men PBS man kun kan gøre det et par gange (2-3). Så snakker de noget om at søge fornyelse på 0 kroner og så søge på beløbet igen når man sender varen... Men der forstår jeg ikke en dyt af? Kan ikke forstå det skal være så besværligt.? Er der nogen andre herindefra der har leveringstider som mig? Hvad gør i med de transaktioner???? |
Hej
Vi bruger også wannafind.
Du må ikke godkende betalingen, før end varen er klar til afsendelse - altså kan du ikke godkende før dine 21 dage.
I forbindelse med fornyelsen foretages der en ny kontrol af, at kortet ikke er spærret i mellemtiden - kontrollen er nemlig kun gyldig 7 dage - problemet er bare, at du ikke får nogen fejlmeddelelse, hvis kortet er spærret - du skal selv ind og opdage det i joblisten.
Så det er temmelig risikobetonet, det som du foretager dig der. Men jeg har desværre ikke lige nogen løsning til dig