Jeg ved det ligner et tidlligere indlæg, men er det ikke helt! :) Lidt om mig: Jeg er 19 år, startede 1 aug. som Økonomielev som er jeg glad for og ved siden min elevplads har jeg egen virksomhed. Så spiller jeg fodbold, går i byen osv. hvad unge nu laver i dag! :) Overblik over det idéer og sider jeg har: Har nok brugt 15.000 ud i det rene ingenting, på det sidste 1-1½ år og rigtig meget tid på halve projekter + tid på regnskabet. Det jeg gerne vil er, at drive noget der er lidt uforpligtende altså en shop/site med, hvor jeg kan tjene 2-3000,- om måned. Skal jeg bare sælge alt det jeg ikke gider/ikke er kommet videre med uanset pris? Nu skal jeg så bare finde ud af hvad jeg skal. Kunne godt tænke mig at starte shoppen med covers, slips eller salg af keyhanger/Usb og lign. med tryk b2b. Hvordan finder jeg ud af hvad det skal være? Det sidste er nok det mest uforpligtende/kan styre alle steder fra med en tlf & en mail, da jeg ville have nogle til at lave dem for mig, så måske det jeg skal vælge udfra eller? Gælder mig til, at få nogle gode råd! :) Mvh Lasse |
Slet ingen der har noget, at byde ind med? :)