Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg styr på alle mine ideér og får mere sjov?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det ligner et tidlligere indlæg, men er det ikke helt! :)

Lidt om mig: Jeg er 19 år, startede 1 aug. som Økonomielev som er jeg glad for og ved siden min elevplads har jeg egen virksomhed. Så spiller jeg fodbold, går i byen osv. hvad unge nu laver i dag! :)

Overblik over det idéer og sider jeg har:
- LykkeMedia.dk - Sætter Wordpress/Prestashop sider op udfra premium theme (Den er kørende og der er kunder, men de kræver for meget i forhold til hvad jeg tjener og kan ikke tage mere, da jeg ikke kan designe. Så er det bare skide kedeligt når man ikke kan lave designet)

- DitCover.dk - Salg af covers/skin til iPhone/iPad (Har betalt for, at få den sat den op, føler selv den er blevet god og den som jeg arbejder på at gang i)

- TennisBolden.dk/BilligeTennisBolde.dk - Salg af tennisbold og udstyr. (Købte domænerne og leverandør, dog var leverandør ubrugelig og er ikke kommet videre)

- SuperStyle.dk - Salg af accessories til mænd (Den har kørt i 2 år fra 2009-2011, med salg af hårvoks og lidt accessories, men kunne ikke skaffe voksen mere og blev for dyrt, så det blev lukket).

-DitSlips.dk - Salg af slips i mange farver, mønstre, stripper og ikke bare de klassiske smalle slips & butterflies (Aldrig kommet videre end domænet, men vil være noget nemmere at starte og har en dansk leverandør i gang!)

Kan have glemt nogle sider! :)

Har nok brugt 15.000 ud i det rene ingenting, på det sidste 1-1½ år og rigtig meget tid på halve projekter + tid på regnskabet. Det jeg gerne vil er, at drive noget der er lidt uforpligtende altså en shop/site med, hvor jeg kan tjene 2-3000,- om måned. Skal jeg bare sælge alt det jeg ikke gider/ikke er kommet videre med uanset pris?

Nu skal jeg så bare finde ud af hvad jeg skal. Kunne godt tænke mig at starte shoppen med covers, slips eller salg af keyhanger/Usb og lign. med tryk b2b. Hvordan finder jeg ud af hvad det skal være? Det sidste er nok det mest uforpligtende/kan styre alle steder fra med en tlf & en mail, da jeg ville have nogle til at lave dem for mig, så måske det jeg skal vælge udfra eller?

Gælder mig til, at få nogle gode råd! :) 

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der har noget, at byde ind med? :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)