Nyt site launched hvad syntes du?
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Kære Aminoer
Jeg har nu fået et nyt site bygget og launched til Telesvar. Ville blive rigtig glad, hvis du vil give din mening til kende. Behøver jeg at skrive min side omhandler telefonpasning ?!
Glæder mig til at få lidt feedback fra jer!
God dag til alle!
Venlig hilsen
Cher Pedersen
Svar
Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Jeg kan rigtig godt li' som du har gjort toppen dejlig luftig. Det er nemt at danne sig et overblik.
Jeg er ikke så vild med dine billeder i bunden med talebobler syntes det bliver lidt forvirrende for mig at se på når din side er så enkle...
Syntes du har et fedt design på siden så samlet set syntes jeg dine side ser rigtig god ud
Svar
Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
PS. jeg ville lave dit telefonnummer en anden farve da jeg ikke syntes det skiller dig nok ud. det flyder for nemt ind i din teks jeg havde svært ved at se det i hvert fald :)
Svar
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Hej Lasse
Tak for din feedback. Det med telefon nummeret er ret vigtigt, så det vil jeg finde en løsning på !
Venlig hilsen
Cher Pedersen
Svar
Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Mark
Fra
Meemooz
Skrevet
06-09-2012 kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg ville måske overveje at gøre det mere klart, at det I reelt set leverer er outsourcing af omstilling/receptionist funktionen i virksomheder.
"Telefonpasning" giver ikke mig associationer til ovenstående....
Ellers synes jeg hjemmesiden er dejlig overskuelig og uden overflødig tekst.
Svar
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Hej Mark
Tak for feedback der er stof til eftertanke
Med venlig hilsen
Cher Pedersen
Svar
Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Jeg synes det er rigtig godt - men det skal jeg selvfølgelig sige : -)
Svar
Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
jeg synes det er en flot hjemmeside i har fået lavet
en god ide med punkterne i overskriften 7-17 og jeres telefon nummer er med tyk skrift type derved skiller det sig mere ud
social logoer på siden lav det i sine farver derved skiller de forskellige logoer sig ud og man ser hurtigt en forskel på dem
Svar
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Hej Jakob
Ja jeg takker for et flot site herfra :-) og glæder mig til at se konverterings raten.
Alt det bedste herfra!
Cher Pedersen
Svar
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
en god ide med punkterne i overskriften 7-17 og jeres telefon nummer er med tyk skrift type derved skiller det sig mere ud
Hej Mikael
Tak for din feedback, jeg vil overveje dine gode forslag!
God dag og tak for din tid!
Venlig hilsen
Cher Pedersen
Svar