Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af gode domæner !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg vil gerne sælge to af mine domæner - det er ikke aktive sider, så der kan ikke fremsættes statistics eller andet. Til gengæld har jeg fået vurderet dem hos en domæneportal og de er, som ren domænesalg, vurderet som hhv. 4800,- og 3600,-

Sagen er så, at jeg står og mangler kapital og derfor er villig til at sælge dem til en favorabel pris. Men til hvem? Hvor finder jeg en køber?

Det drejer sig om hhv. www.gadgetofyours.com og www.nowpriceit.com

Jeg har aldrig solgt domæner før, så det er lidt et mysterie for mig.

Med håb om gode råd.

Ann

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:06

Du kan prøve at tage et kig på www.sedo.com der er en af de største aktører når det kommer til salg af internationale domænenavne Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:24

Vil også lige tilføje www.flippa.com

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 14:47

Ann :
Til gengæld har jeg fået vurderet dem hos en domæneportal og de er, som ren domænesalg, vurderet som hhv. 4800,- og 3600,-

Ann :
Det drejer sig om hhv. www.gadgetofyours.com og www.nowpriceit.com

Jeg er ked af at sige det men.... Stol ikke på automatiske appraisal. Der er ikke noget specielt ved de ovennævnte domæner og deres value er, som man siger i domain business, "not even reg. fee".

Hvis du vil ind i domæne branchen, vil jeg anbefale dig at du sætter dig ind i domæner. Deltag i de mange forums og blogs der findes, læs/spørg og gentager det mange gange før du går ud og spilder dine penge på domæner der intet er værd.

Du er velkommen til at PM mig hvis du har nogle spørgsmål eller bare ønsker gode råd.

Og endnu en gang, for guds skyld, lad vær' med at registrere/købe nye domæner, før du sætter dig ind i tingene.

Hygge,

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)