|
Jeg skal have fundet et sted, hvor jeg kan leje en fornuftig dedikeret server til en god pris. Jeg har læst og søgt en del herinde, og har læst mig til anbefalinger af Activewebs og Device, som jeg nu har en dialog i gang med. Inden jeg træffer beslutning, og indgår en aftale, vil jeg lige høre, om der er andre kandidater, som folk herinde kan anbefale, jeg bør kontakte? Nogen der har erfaring med den slags hosting i udlandet? Pft. Jeppe |
Leje af server
|
Hvis du er intresseret skal du være velkommen til at sende din kravsspecifikation til mig så skal jeg se hvad jeg kan tilbyde. mail@mc-solutions.dk |
|
Jeg kan anbefale Plushost.dk Jeg lejer en server hos dem og det kører som var det smurt i olie.... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
|
Har også hørt godt om activewebs, desuden er Sune en flink fyr med mange gode råd til aminoerne, så hvis du skal vælge mellem de 2 så ville jeg anbefale active webs. I sidste ende er det også vigtigt at du overvejer om din server skal være en standardvare eller om du skal bruge meget support/specielle ydelser. Som du kan se er der nogle der anbefaler plushost andre ikke, jeg er sikker på det er fordi deres behov er meget forskelligt og de har derfor en forskellig oplevelse af plushost. Det bedste er at definere sit behov og lytte til dem der har det samme behov. Og hvis du ikke har tid til det så tag det de fleste anbefaler her på amino. ![]() Mvh |
Det er ikke det billede jeg har fået af dem. Nu ved jeg ikke hvad du har været ude for, men jeg har IKKE haft problemer med dem. Tværtimod. De har været meget åbne og man har kunne snakke med dem. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
At en person siger "Jeg har aldrig haft problemer" betyder ikke at de opstår blot at denne person har været heldig, at de er åbne og til at snakke med er sikkert også rigtig nok indtil du konkludere at de ikke kan levere varen og afslutter samarbejder, _SÅ_ bliver de trælse. :) |
|
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
|
Hej Jeg syntes du skal se om du har mulighed for at vokse hos den leverandør du vælger, samt hvilken servicer du vil have når det går galt! Det er jo altid rart når tingene kører, MEN leverandøren viser sidst værd når strømmen forsvinder, linierne går ned, servere står af osv! -der viser hosting virksomheden sit værd! -ikke i den daglige drift det kan ALLE! Tjek evt., Scannet, UNI2, TDC, munk IT osv osv. Ved godt de er dyrer end dem der er nævnt, men prisen er FAST! -ikke noget med mer-pris hvis datamængden vokser osv! Med venlig hilsen |
Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk
Bliv gratis medlem