Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en ganske simpel html programmeret hjemmeside. Nu vil jeg gerne på en underside have en blog. Men jeg ønsker ikke, som i sikkert vil foreslå at køre hele siden i wordpress eller lignende. Jeg vil gerne bevare siden præcis som den er, men på en side indsætte et helt simpelt blog vindue nedenunder menuen.

www.birgittezacho.dk

Håber at der er nogen derude, der kan fortælle mig hvordan det kan gøres.

Mvh Birgitte

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 21:09

Det kan blive ret trivielt hvis du gerne vil have en nydelig blog på en side, opbygget udelukkende i HTML.
Du kunne jo altid skrive et kort afsnit samt en dato og dele disse afsnit op i sektioner på en side. Det er nok den nemmeste måde - i din situation ihvertfald 

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 21:26
Hej Birgitte,

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at spørge, hvorfor du ikke vil have Wordpress? Det er forholdsvist nemt at integrere det med hvad du har i forvejen, og vil gøre opdatering af siden nemmere.

Dbh Oluf.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Jeg tror hun mente, selve hovedsiden ikke skal "wordpresses", men bloggen godt kan laves i wordpress?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 23:48

Tak for alle jeres svar. Og ja, det er lige præcis det jeg mener. Men hvordan gøres det?

Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 23:51

Altså som Khend skriver, at selve hovedsiden ikke skal være wordpress, men selve bloggen godt må være det. Jeg kan sagtens lægge en wordpress blog ind på domænet, men hvordan bevares sidens design på blog siden?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:45

Birgitte du skal i hvert fald starte med at lægge wordpress ind.
Du kan højst sandsyneligt ikke finde en theme der matcher din hjemmeside 100% men du kan sikkert finde noget der minder om det. 

Hvis det skal være perfekt, og man slet ikke skal lægge mærke til at man går fra side til side, så skal du have en programmør over.

du kan sende mig en pm, så kan vi nemt finde ud af noget :) 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:03

Birgitte77:
hvordan bevares sidens design på blog siden?

Det nemmeste ville altså være at hele sitet ligger i wordpress, og som Oluf Nielsen skriver, så vil det være ret nemt at overføre dit nuværende design til en wp-installation, og så oprette et menupunkt til din blog.

Jeg er også nysgerrig på hvorfor du ikke vil have hele sitet som wp, da du så er fremtidssikret både ift. til teknologi og fremtidige opdateringer.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 08:23

Det ville være nemmere for dig, at opsætte hele siden i Wordpress. Du ville stadig have præcis det samme udseende på siden og det ville kunne laves for omkring 500 kr. da du jo allerede har design m.m. + det ville koste dig omkring det samme at skulle implantere en blog på en af undersiderne.

dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)