Hej alle gode aminoer Jeg sidder og brainstormer lidt over et redesign af en webshop, men mangler virkelig noget inspiration. Så derfor tænkte jeg at vi kunne lave en webshop inspirationstråd... ideen er at alle smider deres bud på en rigtig fed webshop. Og hvis nu man nøjes med at byde en med andre end ens egen webshop kan vi måske holde seriøsiteten og få en inspirations-samling til gavn for alle der står og skal bygge en ny/redesigne en webshop. Jeg kan da lægge ud med en shop jeg synes er rigtig fed, men som desværre ikke rigtig kan overføres til det produktudvalg jeg arbejder med. Den er i mine øjne rigtig lækker og funktionel pga. dens enkelthed og hele ideen med at vælge størrelse som det allerførste... shopwithsocks.com Håber vi får rigtig mange gode bud her! \Mikkel |
Godt indlæg. Jeg er også vild med Shopwithsocks siden. Jeg syntes det er svært at vælge hvis man skulle nøjes med at smide en. Skønheden af en shop er jo ofte set i forhold til målgruppen den skal ramme.
Men skal jeg lige hurtigt vælge en vil jeg sige nedenstående. Den er sq lidt moderne lækker :)
Venligst
Simon Falentin Olesen