Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at lave en webshop?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen :)
først vil jeg sige tak for at i klikkede herind :)

Men for at komme igang!!!
Jeg vil kort sagt lave en webshop hvor jeg sælger Amerikanske skomærker.

Men det jeg gerne vil vide er hvor meget koster det at lave sin egen webshop, hvor skoene kan sælges.
Men vigtigst af alt::: Er der nogle af der ved hvor meget arbejde der skal ligges i, hvis jeg gerne vil sælge sko som Jordan, Nike osv.
Altså jeg tænker på en form for licens.

Nogle der kan hjælpe mig?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:49

Alt efter størrelsen på shoppen, og hvor omfattende designet skal være, kan det gøres ret billigt. En af de billige løsninger kan være at bruge PrestaShop. Det er gratis hvis du har egen website (og domæne selvfølgelig). Hvis du ikke er super kyndig til at sætte det op selv, kan du bruge PrestaBox, som koster lidt %'er af hver salg at bruge.

Ellers er der vist flere herinde som tilbyder at lave komplette webshops fra ca 6-8000 kroner (så vidt jeg husker).

Angående tilladelser til at sælge de store mærker, der må jeg nok melde mig blank og sige pas.

Edit: Glemte lige - har tilladt mig at ændre overskriften på dit indlæg fra "jeg håber i har mere styr på det her end jeg", da jeg ikke mente det var særlig relevant for dit spørgsmål. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 4. Sep 12
Skrevet kl. 18:17

Tusind tak for hjælpen Jonas :)
Det hjalp mig ihvertfald lidt videre ;)
Og det er helt okay det med overskriften....

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Magnus

Hos EuDesign tilbyder vi en service af højt niveau og lækker kvalitet.

Vi kan levere lige præcis det du ønsker og lidt til.

Vores webshop++ pakke til kun 8.998 ,- indeholder:

- Unikt logo

- Unikt design efter dine ønsker

- Lagerstyring

- SEO optimeret webshop

- Frit valg af CMS system

- Vi er eksperter i Prestashop - Magento - Joomla - Wordpress

- Facebook Timeline med logo og banner design - For større kunde tilgang

- 650 Kr. gratis markedsføring via Google Adwords

- Fri trafik og 3 Mdr. gratis hosting hos UnoEuro

.... Og meget mere :)

Se vores priser og tag også et kig på vores webshop pakke til kun 7.998,- Se referencer og hjemmesidepakker her

Hvis det har din interesse så skal du være velkommen til at kontakte mig for en videre dialog, vi levere først når kunden er tilfreds.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 11:11

Magnus123:
Jeg vil kort sagt lave en webshop hvor jeg sælger Amerikanske skomærker.

Hvis du vil lave en webshop kan det i princippet gøres for kr 1000-2000 i startomkostninger, ikke inkluderet diverse løbende udgifter til hosting, indløsningsaftale og betalingsgateway osv .
Jeg kom selv i luften med egen webshop for ca kr 1500 ved brug af open source, køb af template, og lidt diverse.

Hvis du vil købe en webshop leveret klar til brug regn ca med kr 8000-10000 + moms

Men det er kun webshop - så er der forsendelsemateriale, lager, diverse udstyr oven i, løbende driftudgifter.

Største problem vil være at finde leverandør af dine sko. Formoder ikke det kræver licens, men vil gætte på at mærkevarer er svært at få god deal på som nystartet.

At finde leverandører kan tage lang tid, f.eks tilføjede vi nogle ret fede kosmetikpensler til Jivana's webshop efter messebesøg - den leverandør havde vi aldrig fundet på nettet.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 15:16

Vi gør det for omkring 5.000 alt om hvor stor shoppen skal være

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:23

Tja, hvis du vil have noget lækkert og velfungerende, hvor der f.eks. kan vælges størrelser og farver samt varianter. Så regn med omkring 10.000 - det ville vi tage for det, men så får du også en shop, hvor du ikke selv skal være IT-nørd, for at køre den daglige drift.

Og et system, der ikke er downloaded gratis på nettet og et "theme" der er modificeret i et par timer.

Du får din egen shop med eget design, der ikke ligner "naboens".

Fra Glostrup
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Fra  shipbeat.com Skrevet kl. 15:24

Inden du giver dig i kast med den helt store, forkromede Magento løsning vil jeg anbefale at du prøver at kigge ind på www.kobstaden.dk 

Skriv til dem og tag en snak med dem, de kan hjælpe og er sindsygt dygtige.

mvh 

Krestian

Fra Slagelse
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Weborama Skrevet kl. 15:35

Hos www.gratiseshop.dk kan du få en Magento webshop fra 0,-

Hagen, hvis man kan kalde den det, er en lille reklame i bunden, samt installation af moduler/templates ikke er mulig. Tilføjelser og opgradering til fulde rettigheder kan selvfølgelig købes.

Tilmeldt 4. Sep 12
Skrevet kl. 15:38

Hejsa alle sammen :)

Tusind tak for alle jeres super gode svar, de har alle hjulpet mig på vej videre i min drøm!!!

Men nu lyder mit spørgsmål mere rettet på de sko jeg vil sælge:*
Leverandør?
Start budget jeg nok skulle have?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)