Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook konkurrenceregler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har planer om at lave en konkurrence på en Facebookside, hvor brugerne skal kunne uploade billeder i en mappe og den der så har fået flest likes på sit billede, når en given tid er gået, har vundet.

Men jeg er usikker på hvad regelsættet egentlig siger, for jeg synes at jeg har hørt / læst noget med at alt skal foregå via Facebookapps nu.

Er det blevet "ulovligt" at afholde konkurrencer udenom apps?

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 10:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy,

Tommy Nitz:
Er det blevet "ulovligt" at afholde konkurrencer udenom apps?

Det har det været så længe jeg kan huske.

Alle konkurrencer skal foregå via en applikation hostet af en tredjepart og må IKKE være betinget af at man skal benytte nogen af Facebook's egne features (like, share, comment).

Dvs. at du skal afvikle alt fra konkurrence deltagelse til vinderkåring udenom Facebook (app)

Læs mere her

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:26

Mickel Pedersen:
Alle konkurrencer skal foregå via en applikation hostet af en tredjepart og må IKKE være betinget af at man skal benytte nogen af Facebook's egne features (like, share, comment).

Hej Mickel,

Tusind tak for svar. Jeg så lige at Rune Gjersvik havde oprettet en tråd om det samme, så der var også et par links jeg ville følge.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)