Hej Marcus Ligner et rImelig standard Wordpress design og bryder mig ikke specielt meget om logoet.....det er som om det ikke helt passer ind i resten af designet. Har du overvejet om du kan tilføje noget dynamisk design til siden som gør den mere levende?
Hej Marcus Ligner et rImelig standard Wordpress design og bryder mig ikke specielt meget om logoet.....det er som om det ikke helt passer ind i resten af designet. Har du overvejet om du kan tilføje noget dynamisk design til siden som gør den mere levende?
Kan dog rigtig godt lide domænenavnet!
Mvh Mark
Logoet er købt fra fiverr, hvor kvalitet følger pris. Er også selv kun fan af illustrationen, selvom tekst og billede egentlig ikke følger hinanden så godt i logoet.
Det er et premium theme kaldet Boulevard, og jeg har prøvet at mange kombinationer af farver, men er faldet tilbage på standarden. Nogle farve kombinationer du kan anbefale?
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Synes farvevalget er fint som det er nu. Har du sørget for at det tema du har købt er responsive - dvs tilpasser sig alle platforme inklusive de mobil?
Jeg vil anbefale dig at bruge lidt flere penge på logoet end på fiverr. Gennem siden guru.com kan du komme i kontakt med MicroArts, som er et designbureau fra Pakistan. Har bl.a. brugt dem til mit applogo og vil tro du kan få dem til at lave et væsentligt pænere logo til under 25$.
Du kan se det app logo du lavede her: http://www.g-no-g.com/
give karakter til artiklerne kunne være en super god ide ,at det kunne lade sig gøre.
fodnotes tekst er alt for tæt ved baggrunds farven lav den længere fra væk fra baggrunds farven
om jer siden , den savner jeg hvad er formålet med siden og hvad sker der løbende frem over og hvem er forfatteren bag siden er vigtig ting man ved når man læser en blogs det øger sidens troværdighed
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg ved godt, at der er en generelt tendens til det, men jeg er ikke så vild med dine kategorier. De giver mig ikke en klar fornemmelse af, hvad jeg kan finde hvor. Det er svært at give en læser det 100% som blogger - og der skal også være plads til de skkæve indlæg, men lidt disciplin hjælper tit din blog til at trække flere, glade læsere ;o)
Synes logoet er fint, især hvis det er købt billigt. Jeg er lidt i tvivl om, hvorfor Nye Anmeldelser skal gemmes væk i bunden af siden. Skal det sidste nye ikke være det første, man ser på en blog? Tror jeg ville overveje at rykke det op :o)