Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma til at lave portal online

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg søger en kompetent person/personer som kan hjælpe mig med at udarbejde en portal.

Jeg ligger inde med en mere detaljeret kravsspecifikation, men personen skal overordnet være i stand til at kunne gøre nedenstående inden for et rimeligt budget (kom gerne med nogen bud på hvad det "bør" koste ca. at få implementeret noget som nedenfor).

Portalen skal indeholde basale funktioner som:

- profiler (gratis profil/plus profil - f.eks. adskillelse imellem hvor mange video upload osv.) 

- nyhedsbrev funktion som kan sortere på simple paremetre som område

- Betalingsmodul med Ewire light 

- søgefunktion på regioner og byer i forhold til profilernes angivne data.

- SEO venligt

- Det skal være muligt for profiler at kunne betale sig for at komme i TOP3 i søgeresultater i deres region

- Upload af videoer, billeder og artikler til sin profil

- Synlig besøgs statistik på brugerens profil om aktiviteten på hans profil, samt søgninger i hans region 

- der skal kunne gives anmeldelser af profilen fra andre brugere med kommentar og 1-5 stjerner. (kun plus profiler)

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har hos Favola lavet en hel del portaler og er pt. også igang med én, du kan se et udvalg af vores referencer hér: http://favola.dk/ 

Jeg vil gerne give dig et uforpligtende bud på opgaven, hvis du vil sende mig den detaljerede kravspecifikation - der er gerne en hel del ting at tage hensyn til hvis man skal lave en portal der skal have succes, så jo flere spec. vi har, jo bedre kan vi lave et seriøst tilbud.

Min mail står herunder eller du kan skrive herinde, hvis ovenstående har din interesse?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)