Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress SEO by Yoast ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt usikker på hvor i sektionen det skal ændres. Mit themes title område ser således ud og fundet i header.php:

<title>
     <?php
       global $super_options,$helper;
                        if(is_home()) echo bloginfo(__('name') , 'h-framework' );
                        elseif(is_category()) {
                             _e('Gennemser kategori ' , 'h-framework' );
                              wp_title(' ', true, '');
                      } elseif(is_archive()) wp_title('', true,'');
                        elseif(is_search())  echo __( 'findes i' , 'h-framework' ).$s;
                        elseif(is_404())     _e( '404 - Siden er væk!'  , 'h-framework');
                        else                 bloginfo(__('name' , 'h-framework')); wp_title(__('-' , 'h-framework'), true, '');

?></title>

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 20:32

Allan Hansen:

Er lidt usikker på hvor i sektionen det skal ændres. Mit themes title område ser således ud og fundet i header.php:

<title>
     <?php
       global $super_options,$helper;
                        if(is_home()) echo bloginfo(__('name') , 'h-framework' );
                        elseif(is_category()) {
                             _e('Gennemser kategori ' , 'h-framework' );
                              wp_title(' ', true, '');
                      } elseif(is_archive()) wp_title('', true,'');
                        elseif(is_search())  echo __( 'findes i' , 'h-framework' ).$s;
                        elseif(is_404())     _e( '404 - Siden er væk!'  , 'h-framework');
                        else                 bloginfo(__('name' , 'h-framework')); wp_title(__('-' , 'h-framework'), true, '');

?></title>

Back up og udskift alt ovenstående med den ene linje, jeg skrev før.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:45

Men vær opmærksom på, når du opdaterer temaet, hvis der kommer opdateringer, så slettes din rettelse.

Du kan godt løse det uden at rette i koderne, men jeg husker aldrig, hvordan jeg har gjort i de temaer, som konflikter, men fx det manglende mellemrum efter titel på indlæg kan ofte ordnes ved at lave et mellemrum efter hver titel i Yoasts overskrift (SEO overskriften).

Hilsen, Robert

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:55

Jakob Bank:
Back up og udskift alt ovenstående med den ene linje, jeg skrev før.

Prøvede netop lige det der og det forsvandt Big Smile sammen med resten af siden Indifferent

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Fra  Offpiste Skrevet kl. 21:33

Robert Kronberg:

Men vær opmærksom på, når du opdaterer temaet, hvis der kommer opdateringer, så slettes din rettelse.

Du kan godt løse det uden at rette i koderne, men jeg husker aldrig, hvordan jeg har gjort i de temaer, som konflikter, men fx det manglende mellemrum efter titel på indlæg kan ofte ordnes ved at lave et mellemrum efter hver titel i Yoasts overskrift (SEO overskriften).

Hilsen, Robert

Det er helt rigtigt, at det kan være problematisk at ændre i kernefilerne, men i dette tilfælde er rettelsen meget lille og har samtidig en enorm effekt.

Dit workaround med et mellemrum resulterer jo i, at bloggens navn står først i alle titles - og det er ikke godt.

Se eventuelt mit blogindlæg om title tags.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:11

Hej Jakob,

Et mellemrum gør da blot, at det kommer et mellemrum efter indlæggets titel og før en eventuel blog-titel.

Et mellemrum er i visse henseender bare et tegn, og et tegn bytter da ikke rundt på indlæggets og bloggens titel.

Hilsen, Robert

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Fra  Offpiste Skrevet kl. 21:01

Robert Kronberg:

Hej Jakob,

Et mellemrum gør da blot, at det kommer et mellemrum efter indlæggets titel og før en eventuel blog-titel.

Et mellemrum er i visse henseender bare et tegn, og et tegn bytter da ikke rundt på indlæggets og bloggens titel.

Hilsen, Robert

Trådstarters titles er vist [blog name][individuel title] - ikke omvendt. Ellers har du selvfølgelig ret.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)