Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback rygerbutik Headshopdanmark.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der noget der kan gøres bedre på hjemmesiden giv din mening

headshopdanmark.dk

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 21:54

Efter 2 minutter på siden er mit indtryk : letpåklædte damer og nogle billeder der skifter inden jeg kan nå at læse dem.

Og så tror jeg nok det er en webshop, for der står noget med indkøbsvogn, og der vises diverse betalingskort.

Men jeg går igen, uden at have fattet hvad den side egentlig vil mig.

Når jeg kommer ind på en ny side har du 5 sekunder! til at fange min interesse. 

Det er alt, alt for rodet Sad

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 22:15

Hej.. :)

Jeg vil også tro, at man skal kende til udstyret, før man kan bedømme siden ordentligt.. Uden at sige for meget, kender jeg til branchen men mit første indtryk er:

Billederne der skifter i midten, kører nok lige lidt for hurtigt.. Vil nok sætte 3-4 sekunder mere, på hvert billede.

Personligt havde jeg byttet om på dine menuer. Så du havde dit varekatalog lodret, og dine info/konkurrence knapper vandret.. 

Under dit fragt billede til venstre, får jeg teksten: "Could not retrieve the specified page. Please verify correct href was passed in."

Under dine kategorier, hvor du skriver tekst fx "Om os" ville jeg lave overskriften større måske mere sigende også

Skrive noget under kunde service

Bedre seo på alle siderne - fx er page title på din om os side "Kære Kunde" - ikke særlig mange søger på det...

Når man skifter til engelsk, oppe i højre hjørne, får jeg Error 404

Få nogle sociale medier på siden

Ellers fed side! Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Kasper K

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:22

Når jeg ser/høre navnet Headshopdanmark.dk, tænker jeg ikke lige umiddelbart rygershop, jeg tænker mig noget hovedbeklædning. Det kunne måske være lidt mere oplagt at kalde shoppen Smokeshopdanmark.dk - Noget i den stil. 

Ellers synes jeg at siden ser fornuftig ud rent grafisk, der er dog lidt fejl på forsiden med nogle af produktbillederne. Der er bla. nogen af dem der dækker en af priserne, og så er der nogle af billederne der stå skævt. 

Best regards /Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 22:44

Stokholm Jewelry:

Når jeg ser/høre navnet Headshopdanmark.dk, tænker jeg ikke lige umiddelbart rygershop, jeg tænker mig noget hovedbeklædning. Det kunne måske være lidt mere oplagt at kalde shoppen Smokeshopdanmark.dk - Noget i den stil. 

Ellers synes jeg at siden ser fornuftig ud rent grafisk, der er dog lidt fejl på forsiden med nogle af produktbillederne. Der er bla. nogen af dem der dækker en af priserne, og så er der nogle af billederne der stå skævt. 

Best regards /Bedste hilsner

En butik der sælger ryger udstyr, har altid heddet en headshop. Fordi man tager et "head". Prøv at Google headshop, og se alle resultaterne. :)

Tilmeldt 21. Aug 06
Fra  WebSafe Skrevet kl. 22:48

Kasper K:
En butik der sælger ryger udstyr, har altid heddet en headshop

Ikke i Danmark.

Jeg har været ryger i 30 år (indtil jeg blev klogere) og jeg har aldrig før hørt det navn.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 22:51

Petrus:

Kasper K:

Ikke i Danmark.

Jeg har været ryger i 30 år (indtil jeg blev klogere) og jeg har aldrig før hørt det navn.

Nu går der godt nok længe, inden jeg runder 30 år, men jeg ved, at der har lagt en fysisk butik der hed Headshoppen i Aarhus i mange år.. Den er der endnu. :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:53

Kasper K:

Det er sikkert rigtig nok at det hedder en headshop, men hvis man tænker som en kunde som ikke hved at man bruger ordet headshop så er det jo mere smart at hedde noget med rygershop, noget i den stil. Man skal nogen gange tænke som en kunde. 

Best regards / Bedste hilsner

Tilmeldt 21. Aug 06
Fra  WebSafe Skrevet kl. 22:58

Stokholm Jewelry:
Man skal nogen gange tænke som en kunde.

Lige netop. 

Er målgruppen rygere, eller kun de rygere der ved hvad headshop betyder?

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:17

Hej Kasper tak for din mening. mange tak for du har brugt tid på kigge på siden :)Det små fejl skal rettes havde ellers lige fået sat facebook på lige der hvor der står (Could not retrieve the specified page. Please verify correct href was passed in) skal rettes .. tak for jer andre i gider bruge tid ..  jeg har før hørt folk  forveksle mit navn med hovedbeklædnings butik .Headshop er internationelt navn  for rygerbutik, Headshop er valgt pga  det er det ord der bliver mest søgt på når det gælder ryger udstyr..   

Kasper K:

Hej.. :)

Jeg vil også tro, at man skal kende til udstyret, før man kan bedømme siden ordentligt.. Uden at sige for meget, kender jeg til branchen men mit første indtryk er:

Billederne der skifter i midten, kører nok lige lidt for hurtigt.. Vil nok sætte 3-4 sekunder mere, på hvert billede.

Personligt havde jeg byttet om på dine menuer. Så du havde dit varekatalog lodret, og dine info/konkurrence knapper vandret.. 

Under dit fragt billede til venstre, får jeg teksten: "Could not retrieve the specified page. Please verify correct href was passed in."

Under dine kategorier, hvor du skriver tekst fx "Om os" ville jeg lave overskriften større måske mere sigende også

Skrive noget under kunde service

Bedre seo på alle siderne - fx er page title på din om os side "Kære Kunde" - ikke særlig mange søger på det...

Når man skifter til engelsk, oppe i højre hjørne, får jeg Error 404

Få nogle sociale medier på siden

Ellers fed side! Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Kasper K

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)