Selv om jeg er helt grøn på området har jeg i et stykke tid gået og rumlet lidt med tanke om at bygge en side op. Denne side er lidt tænkt som en blog og måske lidt affiliate mv. Men er som sagt helt grøn så tager det i små steps! Jeg har nu fået registreret et domæne og skal så i gang med at opbygge en side. Hvordan gør jeg dette bedst og nemmest. Jeg vil selvfølgelig godt betale mig fra en del at det der absolut ikke kan lade sig gøre med mine ringe evner, men vil også meget gerne lave mest muligt selv. Jeg har sat mig et par personlige mål. Og dette er et af dem.! Altså søger jeg nogen input omkring hvor or hvordan jeg får min hjemmeside lavet. Jeg har som sagt domænet men ved ikke helt vordan jeg kommer bedst videre her fra. Håber at der findes et par kloge folk herinde der vil bruge lidt tid på at skrive lidt hjælpende linier!!! |
køber et billigt webhotel hos https://meebox.net/da/webhoteller/billigt-webhotel de har oveni sommer tilbud end så det er rigtigt billigt og de levere en super service
deres webhotel indholder 1-Click-Installer wordpresse let og enkelt at få en blogs op at køre på siden ellers findes adskillige der gerne der kan lave en blog for et par 100 kroner her på amino.dk