Hej. Jeg har for nylig startet en hjemmeside med internationalt salg. Det er en lille forretning med nogle år på bagen, som primært har genereret salg gennem mail og word-of-mouth, så det er mere en udvikling, end en ny opstart, at jeg har oprettet hjemmesiden. Jeg har altid sendt mine ting med standard post gennem post danmark, men jeg vil gerne være mere seriøst med tingene nu (Post danmark kan tage op til 5-6 uger, og der forsvinder mange pakker) Jeg er startet op med at ride på ryggen af en vens UPS-aftale, men den er på Express forsendelser og altså stadig relativt dyr. Jeg kan se, jeg mister 50% af mine check-outs på forsendelses. Jeg kan nøjes med en forsendelsestid på ca. en uge, og jeg har 8-10 pakker om ugen, der primært ligger under 1 kg. Det er alt sammen til udlandet, og jeg skal bruge noget, der er pålideligt og tracket. Jeg ved, at pakkefirmaernes officielle priser er helt ude i hampen, men jeg kunne godt bruge et par anbefalinger, før jeg tager kontakt til UPS/FedEX ell andet og får sat en aftale op. Mvh. |
Er der slet ingen, der har erfaringer med forsendelser til udlandet?
Mvh.