Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygningen af et projekt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Brugere.

Jeg er helt ny herinde og har muligvis placeret mit spørgsmål i forkerte tråd, vær søde at bære over med mig.

Jeg har igennem 6 måneder arbejdet på et projekt med et ekstremt potentiale.

Jeg kan naturligvis ikke redegøre for projektet her, men uden at røbe for meget, så er det et projekt der skaber et produkt der er mere end 10 millioner kunder til, med lovændringer PGA. produktets art er der et enemarked med mere end 10 mill brugere. Der har været samtaler med de involverede myndigheder. og de mener at mit produkt er vejen frem hvorfor en lovændring er sandsynlig.

Ved en lovændring er det et produkt der SKAL produceres i meget store batches ad gangen da jeg derved er forpligtet til at dække et helt område/land på en gang.

Jeg er kommet dertil at der nu skal produktudvikling til før jeg kan producere produktet til alle forhold/lande. Basis design og funktionalitet er undersøgt og kontrolleret.

Jeg står alene med ideen og produktet, en rolle der passer mig udmærket da jeg er foreslået at holde kortene tæt ind til kroppen. Jeg fik kontaktet en elektronikgigant for at spørge om noget rådgivning, det vakte ikke jubel hos min private rådgiver (Min rådgiver er en vinduespudser der hjælper iværksættere på småt/lokalt niveau, det er ham der forklarer at han ikke kan hjælpe mig mere, han er nået til det pubkt hvor han gætter mere end han taler af viden/erfaring). Men det har så sat mig i en position hvor jeg er låst fast angående hvordan jeg skal fortsætte.

Hvordan kan jeg søge hjælp uden at ideen bliver spredt og enemarkedet  brudt ? Jeg ved at Amino tilbyder investorer, men hvordan fungerer kontakten med en investor, hvordan kan jeg være sikker på at han ikke bare lytter og derefter sælger produktet til en "gigant" ?
Der skal udtages nogle patenter, men dette er ikke gjort endnu, igen på grund af manglende rådgivning

Jeg har brug for en rådgiver med international erhvervserfaring, jeg har brug for kapital og jeg har brug for en sparringspartner for ikke at gå til i spekulationer og opsøgning af data. grundkonceptet er færdigt, leverandørerne af halvfabrikata er fundet, designer af grundkomponent er fundetog markedsførings strategi er på plads. Nu kan jeg ikke komme længere.

Jeg håber at der er en derude der har et godt råd, på forhånd tak.

Jan hansen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)