Hej Aminoer,
I går vendte alt sig op og ned i mit liv. Min kæreste slog op meget pludselig uden at jeg helt forstår hvorfor. Hvilket betød at vores fælles virksomheder er fortid da han ønsker at lukke dem.
Nu sidder jeg tilbage og tænker "hvad nu". I stedet for at sidde og glo ud i luften eller gå i krig på jobmarked lige nu vælger jeg at gå i en anden retning. Nemlig at tilbyde min arbejdskraft til en beskeden pris: transport og mad mens jeg knokler for dig bliver betalt.
Min baggrund
- Jeg er uddannet life og business coach
- Jeg er uddannet mastercoach medspeciale i virksomheds og teamcoaching
- Jeg har været selvstændig desidste 3 år af mit liv hvor jeg jeg har haft en konsulentvirksomhed hvor jeg arbejde med særligt udsatte unge som komunerne havde opgivet, integration af unge flygtninge,
- Jeg har afholdt gratis sæbeboble arrangementer til stor glæde for børn og voksne hvor jeg ikke havde en kr. til at aflønne mine hjælpere
- Drevet en legetøjs webshop
- Drevet en hjemmeside der har hjulpet folkeskoleelever og studerende med at komme igennem deres skolegang
- Drevet en hjemmeside der har hjulpet unge med at flytte hjemmefra
- Beskæftiget mig med online salg og markedsføring
- Beskæftiget mig med SEO
Hvem kan "udnytte" min arbejdskraft
Det kan alle sådan set (så længe det ikke involverer hårdt fysisk arbejde eller for meget PC arbejde [har lidt problemer medmuseskader]).
Har ovenstående vakt interesse?
Jeg kontaktes på:
- En privatbesked her på Amino
- En besked her i debatten
- På mail - maismidt@gmail.com
- På telefon . 3169 3443