Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker igen feedback på webshop godt som skidt

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Siden sidst har vi fået ændret en hel del ting på min webshop, men da i aminoer jo er så gode til at komme med konstruktiv kritik og også ros må i gerne lige tage et kig på webshoppen og komme med ydeligere ideer. Både design, seo ja alt hvad i kan komme i tanke om :-)

MVh Helle

www.queeninfashion.dk

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fint at du på forsiden og øverst lister betalingsmuligheder..

Din menu har en lille skrifttype efter min smag.. og den sorte bjælke uden indhold (mellem den lysegrå og den lyserøde bjælke), den synes jeg ikke gør noget godt. Tænker at den er til en undermenu, eller kategori menu - men så synes jeg der skal puttes kategorier ind i den.

Jeg ville måske ændre Helt gratis! i trejde boks under slideshow til Fri Fragt ... så ved jeg med det samme hvad det er jeg får gratis, istedet for at skulle læse at jeg kan få fri fragt.

Billig mode! Køb fest kjoler og fede jeans: Det er en lidt lille punch line, hvis du gerne vil have den til at skabe opmærksomhed. Eventuelt gør den lidt større og lav teksten til et link videre ind på din side.

Slideshow: Jeg synes billeder skifter meget pludseligt, måske en fade effekt kunne hjælpe lidt på det.

Et af billederne i slideshowet har runde kanter. Det resulterer i en hvid baggrund ude i hjørnerne af slideshowet når den er på. Det er vist i småtingsafdelingen, men kunne hurtigt laves pænere.

E-handelsmærke eller andet. Det giver mig en større tryghed ved at handle i din butik.

Det var lige lidt hurtige tanker herfra. Tag det du synes du kan bruge og smid resten væk. Fortsæt det gode arbejde :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Mange tak for dit feed.back. Der er helt sikker nogle af de ting du nævner som jeg vil kigge nærmere på og ændre. Man har det med at stire sig blind på sin egen side efter så lang tid :-)

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en super fin hjemmeside. En ting, som jeg syntes er forvirrende - det er når man ser lige under menu'en. Der er nemlig en sort boks i midten, hvor jeg tænker at der mangler noget?

Dbh,

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Mange tak, men der er altid plads til forbedringer :-)

Ved ikke om man kan fjerne den sorte bjælke, tror den er en del af platformen (designet) Men kan da forhøre mig ad :)

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man trykker ind på en vilkårlig kategori, så står teksten du har øverst, alt for langt ude ved siderne, nærmest klods op ad Smile det ville jeg få kigget på Wink

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du

Allan Hansen:
Når man trykker ind på en vilkårlig kategori, så står teksten du har øverst, alt for langt ude ved siderne, nærmest klods op ad Smile det ville jeg få kigget på Wink

Du mener lige op af kanterne? Ja det kan jeg godt se, må se om man kan flytte det lidt ind :-)

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ændrer det i CSS er din class .std du skal kigge på :)

Lidt margen ville som Allan siger være rigtig godt her ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville også være godt med lidt mere linieafstand ... i den tekst. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Det er en fin webshop du har fået stablet på benene - der ligger jo ret meget arbejde bag sådan en!

Hvis jeg skal komme med lidt brugbart, synes jeg du burde få lavet dig en tilmelding til dine nyhedsbreve. Du kan få utrolig meget ud af at begynde at sende nyhedsbreve! Sørg også få at gøre tilmeldingsformularen iøjnefaldende så du får så mange tilmeldinger som muligt.

1. Nyhedsbrevene minder løbende dine kunder om din forretning og du kan dermed sikre dig, at din virksomhed er ”top of mind”, så dine kunder tænker på dine produkter før konkurrenternes.
2. Yderligere styrker nyhedsbrevene dit brand, specielt overfor nye kunder, der bedre kan lærer din forretning at kende. Skriv derfor dine nyhedsbreve med en personlig tone, så dine kunder får følelsen af, at de kender dig. Dermed opstår der tillid til din virksomhed, så dine kunder bliver loyale og vender tilbage.
3. Nyhedsbrevene kan skaffe dig nye kunder, hvis de er så gode, at dine modtagere snakker om det til deres venner og bekendte.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost

Og held og lykke med din succes! 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)