Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger DRUPAL6 udvikler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har købt en handelsportal som er udviklet i DRUPAL6 og søger derfor en evt freelancer som kan hjælpe mig med at udbygge portalen og lave lidt ændringer hist og pist. Det er selvfølgelig imod betaling.

Du må meget gerne sende mig en PB med info om dig selv, hvis du mener det er en opgave du kan klare. Du skal være skarp til drupal. 

MVH

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 18:51

Hejsa

Jeg er godt nok ikke Drupal ekspert, men har stor erfaring med både joomla, wordpress typo3 plus nogle andre mindre systmer, samt speciel udvikling af udvidelser til disse systemer, så kan da ikke forestille mig drupal skulle være en hindring.

Men hvis du kunne give lidt flere informationer om det du gerne vil have udbygget/ændret, sender jeg da gerne et tilbud til dig på dette.

Hvad angår info om mig, kan du se nogle af mine referencer på min reference side samt i min reference boks på forsiden med link til sidder jeg har udviklet i diverse systemer (er stadig igang med at bygge min hjemmeside op, så der er ikke så meget indhold endnu!).
Men hvis du har nogle spørgsmål fyrer du bare løs.

Kan også fremsende et CV hvis ønsket.

Send mig gerne en mail på mail@rtweb.dk med dette, så skal jeg nok vende tilbage hurtigst muligt.

Mvh Rune

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Iwerksom Skrevet kl. 10:35

Hej Secret service

Jeg har tidligere arbejdet med Drupal 6 og ubercart. Så hvis du giver mig en nærmere beskrivelse af hvad der skal videreudvikles kan jeg give dig et estimat.

Med venlig hilsen

Jonas

Jonas Schoustrup-Thomsen

Iwerksom - http;//iwerksom.dk

Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:13

Hej

Det kan vi godt hjælpe dig med. Vi har udviklet sites i både Drupal6 og 7. Se mere på www.halibut.dk.

Du kan kontakte mig på 2390 5400.

Mvh

Helle

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)