Kære Amino venner. Jeg har igennem de sidste par år været igennem lidt af hvert. Ikke mindst prøvet en masse, desværre har en del også snydt mig og udnyttet jeg er lidt for venlig. En tidligere chef sagde til mig (god mentor for mig) at jeg skulle forsøge at komme af med en del af de ting jeg tænke på, og oplevede i min hverdag, og derfor forsøgte jeg med en blog. Jeg ville høre om nogle af jer i mit amino netværk måske havde lyst til at kigge den igennem, og komme med inputs, kommentarer på hvordan jeg kan gøre den mere attraktiv. jeg har på 14 dage haft 1500 besøgende som jeg syntes er okat for en ny blog uden det store indhold end mine personlige meninger og oplevelser. Håber nogle af jer vil afsætte lidt tid. i må meget gerne læse den baglæns, sådan i læser den fra det ældste indlæg først. Specielt mit første indlæg har jeg fået en masse respons på. www.sunemoldt.wordpress.com En god aften / dag. // |
Først og fremmest synes jeg det er en super ide at lave en blog, hvor du kan komme af med dine tanker og ideer.
Synes dog at du måske skulle have sat dig lidt mere ind i Wordpress inden du smed et indlæg her. Det virker for mig, som du har smidt standard templatet ind og ændret titlen.
Jeg synes istedet at du skulle prøve at lege lidt mere med wordpress og de mange plugins. Evt. kig på andre gratis templates eller køb et på f.eks. themeforest.
Tilsidst synes jeg du skal overveje at købe et domæne, da det virker lidt mere seriøst.
Held og lykke fremover :)
/frederik