Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettet egen blog - personlig, men god respons.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino venner.

Jeg har igennem de sidste par år været igennem lidt af hvert. Ikke mindst prøvet en masse, desværre har en del også snydt mig og udnyttet jeg er lidt for venlig.

En tidligere chef sagde til mig (god mentor for mig) at jeg skulle forsøge at komme af med en del af de ting jeg tænke på, og oplevede i min hverdag, og derfor forsøgte jeg med en blog.

Jeg ville høre om nogle af jer i mit amino netværk måske havde lyst til at kigge den igennem, og komme med inputs, kommentarer på hvordan jeg kan gøre den mere attraktiv. 

jeg har på 14 dage haft 1500 besøgende som jeg syntes er okat for en ny blog uden det store indhold end mine personlige meninger og oplevelser. 

Håber nogle af jer vil afsætte lidt tid.

i må meget gerne læse den baglæns, sådan i læser den fra det ældste indlæg først. Specielt mit første indlæg har jeg fået en masse respons på. 

www.sunemoldt.wordpress.com 
Første indlæg ses på: http://sunemoldt.wordpress.com/2012/08/14/abent-sind-aerlighed-og-skaeve-tanker/  

En god aften / dag.

//
Sune 

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:49

Først og fremmest synes jeg det er en super ide at lave en blog, hvor du kan komme af med dine tanker og ideer. 

Synes dog at du måske skulle have sat dig lidt mere ind i Wordpress inden du smed et indlæg her. Det virker for mig, som du har smidt standard templatet ind og ændret titlen.

Jeg synes istedet at du skulle prøve at lege lidt mere med wordpress og de mange plugins. Evt. kig på andre gratis templates eller køb et på f.eks. themeforest.

Tilsidst synes jeg du skal overveje at købe et domæne, da det virker lidt mere seriøst.

Held og lykke fremover :) 

/frederik 

Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:03

meget uoverskuelige blogs klik hele tiden næsten man kan slet gå klikke hen til en dato eller en begivende direkte

god ide få lavet nogle katerogier på siden der deler sidens emmer op

få lavet en kalender på så man kan klikke rundt på datoer hvad sker der på forskellige datoer

få lavet en menu på siden men mindste delt op 6-8 emmer såsom kontakt , arbejde , motion , familien , ferier , fester , min datter , sommer , bare nogle eksempler lav nogle emmer hvad du skriver meste om

få gerne et unikt tema på siden og køb gerne dit eget domæne det gør siden langt mere seriøs

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:01

God ide :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 15:08

Hej Sune,

Jeg synes at det er super fedt, at du gerne vil skrive om dine tanker, oplevelser, minder, osv.

Jeg har læst et par af dine indlægs, og jeg synes at de er rigtig godt skrevet. Jeg vil gerne give dig et råd med på vejen: Lad være med at føle dig forpligtet til at skrive et nye indlæg hver dag, men gør det, når du føler, at der er noget nyt og givende at komme ud med. Jeg gik selv ret hurtigt død i min blog, netop fordi at jeg vil fodre mine læsere med nyt stof hver eneste dag - det bliver sgu trættende i længden. 

Jeg glæder mig til at læse de kommende indlæg. Det skal nok blive interessant.

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 15:16
Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 19:58

Heej.

Jeg har delt den via min Facebook profil (2200 venner) Twitter & LinedIn. Samt kan jeg se der har været en del på de tags jeg har lovet på bloggen også :)

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 19:59

Hej Christian:)

Mange tak for respons!

jeg har taget det til efterretning og er ved at opsætte den på et domæne (smoldt.dk) også med de ting både du og andre nævner.

Tak for hjælpen :)

//
Sune 

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 20:01

Hej alle sammen.

Mange tak for respons! Det super fedt i gad hjælpe. Værdsætter jeg :) 

jeg har taget det til efterretning og er ved at opsætte den på et domæne (smoldt.dk) også rode rundt med nyt design, kategorier osv :)

Tak for hjælpen :)

//
Sune 

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 23:27

Heej Kære Amino venner.

Jeg har lyttet til jeres råd, og nu kan min blog læses på www.smoldt.dk

Lad mig endelig vide hvad i syntes!

Bedste hilsner