Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil en venlig sjæl være prøveklud for mig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amioner

(Jeg prøver lige igen, da det andet indlæg blev slettet af moderator, da de mente jeg tilbød en service, dette er ikke en service, men kunne godt tænke mig at se om min ide er bæredygtig, så mangler en venlig sjæl der kan hjælpe mig.)

Jeg går med tankerne om at starte op selvstændig, med rådgivning af mobiltelefon abonementer.

Så jeg vil hører om der er en virksomhed derude, som har mellem 3-10 mobiltelefoner i virksomheden, som har lyst til at hjælpe mig med at afprøve min ide. 

Da jeg har arbejdet 6 år med salg af abonnementer og ved at mange virksomheder har gamle forældede og dyre abonnementer, og kan sparer en masse penge på at skifte, så det jeg vil tilbyde, hvis min ide holder vand, er at gennemse folks regninger og behov, for derefter at indhente tilbud på billigere abonnementer.

Igen jeg tilbyder ingen service, det jeg bare mangler er en venlig sjæl der kunne tænke sig at sende mig de sidste 3 måneders regninger på deres telefoner, plus en lille beskrivelse med hvilket behov man har.

Det er bare for at jeg kan have et par eksempler, til at regne på og styrke mig selv inden jeg går i luften med ideen og for at kunne se om ideen er bæredygtig økonomisk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)