Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om hjemmeside, og indhold?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet længe på at få min hjemmeside op at stå, og arbejder stadig 24/7 for at få alle mine ønskede features på siden. Den er kodet fra bunden i Codeigniter. 

Jeg vil gerne høre hvad i syntes om sidens layout, indhold, og om det er noget der holder?

http://www.awfreelancer.dk/

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 11:32

Jeg syntes du er nået rimeligt langt! En ting jeg vil fremhæve, som du har klaret flot er din widget om Soundcloud. Det ser bare super fint ud!

Noget jeg savner rigtig meget er et logo i toppen og måske noget breadcrumb, så man kan se hvor man er på siden. Lav et fast header og sæt selve titlen på siden ned i selve content.

Så er der f.eks: "type: artikler / p" - Det "/ p" forstår jeg ikke hvad betyder.

Få de sidste ting klaret og så har du en hel fin side!

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Alex,

Jeg har et par inputs til din hjemmeside - det er selvfølgelig op til dig, om du vil benytte dig af dem. :-)

1. Designet er kedeligt og forældet; få derfor frisket det op, men sørg for stadig at holde det simpelt og overskueligt.

2. Jeg synes ikke at dit domænenavn er specielt sigende ift. hvad siden reelt handler om. Faktisk troede jeg, at jeg var havnet på den forkerte side. :-)

3. Har jeg forstået det korrekt, hvis sidens formål er skrive anmeldelser af alverdens ting, sådan at kunden får links og I/Du tjener så penge på at skrive disse anmeldelser?

4. Fjern Spotify-playlisten, jeg er ikke interesseret i at vide, hvad du lytter til at musik - hvis jeg endelig hører noget, så lytter jeg til mit eget.

5. Jeg vil nok fjerne reklamerne på siden og i stedet sætte adsense ind, da de ikke virker så "fangende".

6. Få din kontaktside færdiggjort i en fart!

Fortsat god dag!

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:27

overveje et nyt domæne navn der siger mere om sidens emme

lade udgående links lad dem åbne nyt vindue så forsvinder man ikke helt væk fra siden

et design med mere liv kunne være en god fordel

stor fordele at få facebook likes på siden og google plus på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 02:02

Christian Johnsen:
5. Jeg vil nok fjerne reklamerne på siden og i stedet sætte adsense ind, da de ikke virker så "fangende".

Hjemmesiden køre også på Adsense. Jeg har bare lavet min styling sådan at der står "Reklame" hen over adsense "info" logo i øverste højre hjørne. :-)

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 02:04

Mikael christiansen:

Domænet er helt bevist valgt dertil. Jeg er ikke færdig med siden endnu, så domæne navnet skal nok få sin plads i pusle-spillet til den tid :)

Mikael christiansen:

lade udgående links lad dem åbne nyt vindue så forsvinder man ikke helt væk fra siden

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, da jeg syntes mine links ud af siden er sat som "taget: _blank" :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:40

Hvad fik dig til at kode din hjemmeside fra bunden, kontra at bruge CMS som fx. wordpress?

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Meemooz Skrevet kl. 09:58

Hej Alex

Jeg har et par kommentarer til din side, som falder meget godt i tråd med de andre:

1 - Kan ikke helt forstå hvorfor du ikke blot har købt et lækkert Wordpress template. Man kan få nogle temmelig lækre templates til et par hundrede kroner, som giver dig mange muligheder for at tilpasse designet til dine behov.

2- Når jeg går ind på hjemmesiden kan jeg ikke finde ud af, hvad det egentlig er den handler om. Hvad er det siden skal fortælle mig som besøgende?

Mvh

Mark

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:30

Alex Westergaard:

Mikael christiansen:

Domænet er helt bevist valgt dertil. Jeg er ikke færdig med siden endnu, så domæne navnet skal nok få sin plads i pusle-spillet til den tid :)

Mikael christiansen:

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, da jeg syntes mine links ud af siden er sat som "taget: _blank" :)

det lyder spændende et nyt design der passer bedre til domænet

links udgående bedste man bliver på din side , så de links åbner i et nyt vindue , så bliver dem på din side som besøger din side , derved mister du færre bruger på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 19:12

Mark:
1 - Kan ikke helt forstå hvorfor du ikke blot har købt et lækkert Wordpress template. Man kan få nogle temmelig lækre templates til et par hundrede kroner, som giver dig mange muligheder for at tilpasse designet til dine behov.

Fordi jeg ikke vil bruge Wordpress, og fordi jeg kan lave mit eget system.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)