Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om hjemmeside, og indhold?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet længe på at få min hjemmeside op at stå, og arbejder stadig 24/7 for at få alle mine ønskede features på siden. Den er kodet fra bunden i Codeigniter. 

Jeg vil gerne høre hvad i syntes om sidens layout, indhold, og om det er noget der holder?

http://www.awfreelancer.dk/

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 11:32

Jeg syntes du er nået rimeligt langt! En ting jeg vil fremhæve, som du har klaret flot er din widget om Soundcloud. Det ser bare super fint ud!

Noget jeg savner rigtig meget er et logo i toppen og måske noget breadcrumb, så man kan se hvor man er på siden. Lav et fast header og sæt selve titlen på siden ned i selve content.

Så er der f.eks: "type: artikler / p" - Det "/ p" forstår jeg ikke hvad betyder.

Få de sidste ting klaret og så har du en hel fin side!

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Alex,

Jeg har et par inputs til din hjemmeside - det er selvfølgelig op til dig, om du vil benytte dig af dem. :-)

1. Designet er kedeligt og forældet; få derfor frisket det op, men sørg for stadig at holde det simpelt og overskueligt.

2. Jeg synes ikke at dit domænenavn er specielt sigende ift. hvad siden reelt handler om. Faktisk troede jeg, at jeg var havnet på den forkerte side. :-)

3. Har jeg forstået det korrekt, hvis sidens formål er skrive anmeldelser af alverdens ting, sådan at kunden får links og I/Du tjener så penge på at skrive disse anmeldelser?