Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan øger jeg min konvertering?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har startet et nyt projekt for et par måneder siden, konceptet hedder FåPudset.dk, hvor man kan bestille en vinduespudser online. Jeg har brugt en del penge på annoncering da Adwords klikpriser på ord vedr. vinduespudsning er meget høje (10-20kr for at være nr1). Men konverteringen af mine klik er ikke særlig gode. Jeg har ligeledes prøvet markedsføring ved hjælp af små flyers jeg selv uddeler. Men det har selvfølgelig en begrænset rækkevidde. Og så har jeg betalt mig plads i et nyhedsbrev, men det gav heller ikke nogen konverteringer.

Jeg får masser af besøgende, men få konverteringer. Det er dog ikke mange besøgende jeg får gratis, ved helt almindelig organisk søgning. 

Så mit spørgsmål til jer er:

Har i nogle forslag til at øge min konvertering?

Har i nogle forslag til SEO optimering på min side?

Har i nogle forslag til billig markedsføring der kan give nogle kunder i biksen?

Hjemmesiden hedder http://www.faapudset.dk/

Håber i kan give mig nogle gode ideer.

vh Benjamin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10

Jeg var meget i tvivl og måtte læse meget for at kunne lave en bestilling. Måske er prisberegner ikke simpel nok. Jeg tror du taber nogle kunder der.

En anden ting, så ville jeg aldrig bestille gennem din side, da man ikke får at vide hvem/hvilket firma der kommer og løser opgaven. 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:11

Hej Benjamin

Jeg ville prøve at splitteste følgende ting:

1) Putte beregneren ind på forsiden så det er det første folk ser (i det mindste prøve at sende folk fra adwords direkte ind på beregneren)

2) Prøve at erstatte beregneren med en mere simpel form hvor de kan udfylde antal vinduer og hvor du så vender tilbage med et tilbud. På den måde får du deres kontakt detaljer og kan ringe til dem og snakke med dem om tilbuddet og på den måde måske få afklaret nogle ting som du ellers ikke ville kunne når de prøver beregneren og evt. synes det er for dyrt.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:55

priser erhverv er cirka 30% dyrere end private hvorfor er de det , det virker mystisk på mig den store forskel

jeg mangler desuden på siden nogle kunde referencer det ville klart gøre siden endnu mere overbevisende

vedr seo der mangler tekst på siden så blogs løs på

der er 0 links til siden begynd at være aktive over alt https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/faapudset.dk?IndexDataSource=F

skrive presse meddelers

få video på siden

få gerne social medie google plus på siden

tips tråde http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 09:58

Hej Benjamin
Jeg sidder og kigger på din side via min mobil. Så det kan være, at der mangler nogle afsnit i mit indlæg. Som de to andre nævnte, så virker din forside lidt forvirrende. Teksten fylder for meget inden man kommer i gang med at beregne sin pris. Få evt også et link i topmenuen til din prisberegner, så man ikke kun kan finde den på forsiden.
Selve beregneren kræver for meget. F.eks gør det virkelige forskel i prisen hvilken bopæl man har?
Du kunne måske lave et gennemsnitligt beløb for de små, alm og store vinduer, så folk bare kan tælle antallet af deres vinduer og loftvinduer. Jeg ved f.eks ikke hvilke af mine ruder der er store, små eller alm. :)
Som sagt sidder jeg på min mobil og alt andet end selve beregneren virker fint. Zoomer jeg ind for at se mit tilbud, forsvinder beregneren, så jeg ikke kan se prisen. Det skal der nok kigges lidt på. :)
Når alt dette er sagt, kan jeg rigtig godt lide dit design! Men din forside kræver en ombygning.
Jeg håber, du kan bruge min feedback. Go' vind //Casper

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 10:02

Hej Karsten

Tak for din kommentar. Kan du uddybe hvad du synes var for besværligt ved beregneren?

Hvad er din grund for gerne at ville vide hvilket firma der kommer og løser opgaven?

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 10:03

Hej Nikolaj

1) Jeg sender allerede alle AdWords klik direkte ind på beregneren.

2) Jeg havde faktisk forestillet mig at flere kunder ville reagere positivt på ikke at skulle vente på et tilbud, men får prisen med det samme. Mener du det modsatte?

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 10:09

Hej Mikael

Priserne på erhverv burde blot være eks moms. Er det ikke tilfældet?

Kundereferencer er en god ide. Det har jeg helt glemt at gøre mere ved. Det vil jeg gøre.

Mht. SEO. Jeg vil helst ikke dynge kunderne til med tekst. Hvordan forslår du at jeg får skrevet mere tekst uden at genere kunderne?

Mht. backlinks. Jeg har prøvet at tilmelde mig forskellige linkkataloger. Men det giver nok ikke noget lige med det samme. Har du andre forslag til hvordan jeg kan få nogle backlinks?

Pressemeddelelser har jeg prøvet, men synes simpelthen PressWire er alt for hurtige til at afvise mine artikler. Men kan da prøve igen.

En video på siden, kan du foreslå noget der ville få dig til at være interesseret og hvor den skulle placeres?

Jeg har faktisk haft Google Plus, men 2 +er ser lidt træls ud så har pillet den af.

Tak for Tips tråde, dem vil jeg kigge på. Og tak for dine kommentarer

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 10:12

Hej Casper

Der er faktisk et link i topmenuen til beregneren. Men det kan godt være det ikke er tydeligt nok så. Den hedder " Få et tilbud online her"

Det betyder faktisk noget mht stige og besværligheden i pudsningen hvilken bopæl man har.

Gennemsnitsbeløbideen er måske ikke så dumt. Skal se om jeg kan få det til at hænge sammen. Faren er bare at en med 10 store vinduer kan få det til samme pris som en med 10 små. Og så er jeg nervøs for at jeg kun får kunderne med store vinduer

Jeg er enig, mobilsiden virker ikke godt nok. Det er prioritering, jeg kan ikke designe til mobiler selv.

Tak for kommentarerne. 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 10:44

Hej Benjamin
Så var det derfor, jeg ikke spottede den.
Da du kalder den prisberegner på forsiden, vil det være oplagt at kalde den det samme i menuen.

Jeg kan godt forstå din bekymring. Og med en gennemsnitlig pris, vil du tabe en smule på nogen, men du vil også vinde på andre. Evt kan du køre en gennemsnitpris og en fokus på de bopæle med flest små vinduer? :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)