hej alle jeg er igang med at sætte vores side op, kan i evt. komme med noget feedback den er endnu ikke færdig udviklet tak for deT:D |
et links til hvilken side ville hjælpe rigtigt meget ?
hej alle jeg er igang med at sætte vores side op, kan i evt. komme med noget feedback den er endnu ikke færdig udviklet tak for deT:D |
et links til hvilken side ville hjælpe rigtigt meget ? |
hvis det er www.labtec.dk er designet meget gammeldags. Køb et design på nettet. Et dårligt design skader mere end det gavner. |
1. Må indrømme, at jeg ikke blev begejstret, så at sige. Tror der skal nogle rettelser til med placering af tekster og mere generelt en bedre sammenhæng af indhold på siden. 2. Der er nu ikke lige et link i din signatur |
hvad for noget tekst ?? jo du skal bare trykke der hvor der står labsec |
Øverst til højre ved telefonnummeret - måske det er en smagssag, men det er vel den man beder om at høre, når man ønsker feedback :) men personligt, synes jeg den står alt alt for langt ude i siden. Savner lidt plads. Så er der billedeskifteren - med den store plads den har på siden, virker det trist og for mig desværre lidt uprofessionelt, at der fremkommer et banner i str. 125x125 deri og så er der bare blankt udenom det. Faktisk det samme med Wordpress logoet. Men ellers ikke de vilde kommentarer herfra. Det er bare hvad jeg tænker når jeg ser siden. |
ja ang. billedeskifterne er det ikke de billeder skal bruges som er i, som sagt så er siden under opbygning men er i tvivl om jeg overhovedet skal have telefon nummeret stående der op? |
Både og - for nogle vil det virke smart at det står der, men for andre, som mig, er det forstyrrende. Jeg havde nok forsøgt at implementere det på en smart måde i footeren og selvfølgelig under kontaktsiden. Har du prøvet at kigge på nogle af dine "kollegaers" hjemmesider og se hvordan deres er sat op? Måske det kan give ideer |
tak, det vil jeg lige undersøge |