Hej derude. Jeg har netop startet en lille virksomhed inden for sportsplejemidler (sportstape, isposer, kompressionsbind mm.) Lige nu bruger jeg kun opsøgende salg men har også en hjemmeside til information af hvilke produkter jeg sælger. Det jeg godt kunne bruge lidt hjælp til er at få min hjemmeside frem som nogen af de første på google når der bliver søgt på nogen relevante ord som har noget at gøre med hjemmesiden. Men hvordan gør jeg dette optimalt? Min hjemmeside: www.bachbasic.dk Håber på hjælp fra alle jer kloge hoveder:) Ha en dejlig dag. |
Hej Bachovic,
Der er så mange punkter i forhold til din hjemmeside, at jeg nærmest ikke ved hvor jeg skal starte henne? :)
Alle titletags, meta tags, og meta descriptions skal i hvertfald udfyldes som noget af det første. Det vil gøre underværker i dit tilfælde.
Herefter er du nød til at arbejde lidt med indholdet af din hjemmeside...
1. Billeder skal være af nogenlunde samme kvalitet, og med samme baggrundsfarve.
2. Når jeg ser på muskeltape-siden, så er over 60% af hjemmesiden tom? Fordel det gerne bedre ud, og hvis muligt, så skal du skrive noget mere tekst.
3. Bedre topbanner ville også klæde hjemmesiden! :)
4. Osv.
Generelt synes jeg at du skal arbejde noget mere med hvordan din hjemmeside ser ud? Og herefter arbejde med søgemaskineoptimering. Men hvis du absolut gerne vil lege med SEO først, så vil du komme langt med bedre titler, meta tags, og meta desc.
Ps. Ved ikke lige hvor mange der søger på det, men du er allerede på 1. pladsen med ordet muskeltape :)