Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har min egen software, som er ved at være klar til markedet, men hvad skal jeg gøre nu?

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:18

Hej Jonas,

Det er et meget bredt spørgsmål. Du skal naturligvis sikre dig, at det virker. Det gør du nemmest ved kontakte potentielle kunder og tilbyde dem at være testpiloter på softwaren. Hvis din software løser et reelt problem, vil der nok være nogle, der vil deltage.

Når du skal til at sælge det, er der mange muligheder. Du skal vælge afhængig af, hvilken type afsætningskanal du ønsker. Kan din software installeres af alle, eller kræver den en VAR (Value adding reseller)?

Jeg har noget erfaring med salg af software, og vil gerne hjælpe dig, hvis du er interesseret.

Venlig hilsen

Jacob

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:28
Hej Jonas,

Hvilken type software er det? :) kører det på Win eller iOS? Eller er det mobil-software?

- Hvis det er mobil software, så er fremgangsmåden rimelig oplagt... :) kontakt google eller Apple....

Men hvis det ikke er det, så skal du enten selv lave en hjemmeside, og bla. på den måde markedsføre produktet... Her skal du selv stå for at sikre dig rettigheder og lign.

Eller du kan hive fat i en udgiver? :) hvis du bruger en udgiver, så hjælper de med sådan noget som rettigheder, men det vil gå ud over de fortjeneste...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Aug 11
Skrevet kl. 20:10

Tak for svarene, jeg vil tage kontakt til nogle af de potentielle kunder og tilbyde dem at teste programmet.

Venlig hilsen

Jonas Knudsen 

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:34

Hvilken type software drejer det sig om? Er det til enkelt personer, eller virksomheder? Hvis det er enkelt personer det drejer sig om, kunne jeg godt være interesseret. Det kommer selvfølgelig an på hvilken type software det er.

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Aug 11
Skrevet kl. 21:52

gomado:
Hvilken type software drejer det sig om? Er det til enkelt personer, eller virksomheder?

Det er virksomheder :)

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:55

Jonas Kahr:
Det er virksomheder

okay :D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)